November 4, 2003
denstore wrote: [quote=ViperBoyy][quote=denstore][quote=ViperBoyy]enligt mig är det världens bästa spel för tillfället...snyggare en hl2 osv..får väll se hur de blir me Unreal Engine 3 sen då 😀 de e ju snyggast nu men de gills inte för de e långt ifrån klart
Vem vet om det är snyggare än HL2....;)
jag?
Knappast. HL2 är ju inte släppt ännu. Och kom inte dragande med den stulna betan du laddade hem. Det är inte samma sak som slutprodukten.
jaja vi får väl se sen när hl2 släppts då :wide:
July 3, 2003
(mannen) wrote: jag har köpt det idag!!!
jag kan lira på high 😀jag har fastnat på banan alpha lab det ligger en sårad soldat man snackar med sen vill den att man hittar nån williams vad ska man göra??
Gå tillbaka tills du stöter på ngr zombies som slår ner en dörr, skjut
väck dessa o fortsätt sen in där..
May 2, 2002
September 10, 2004
December 29, 2003
August 6, 2003
Jag har ett störigt ljud-problem, och har skrivit på ett antal forum, och ingen har haft liknande symtom...
när jag skjuter med den automat-ärtbössan, så låter det som man skjuter burst, de vill säga att det ofta faller bort ett o annat "pang" ljud.
och övriga ljud är mer eller mindre osynkade vilket sänker spelkännslan avsevärt...hade varit kul o veta vad fan de beror på så man kan spela klar spelet utan att tröttna efter 5 minuter.
Eller så ska de helt enkelt vara så...
Hade ett intergreat ljudkort som jag stängde av o slängde i ett SB audigy utan resultat...testat olika drivers till lite allt möjligt, någon har haft en teroi om att de kan vara nått med grafikkortet, låter konstigt efter som det flyter på bra med mitt ati 9600...
kan ju lika bra skriva ut specen
AMD 2500+ @ 3200+
512mb dualchannel ram
ATI radeon 9600 256Mb
Abit NF7 med Nvidia Nforce chipset.
3 Guest(s)