May 17, 2004
StarCraft wrote: [quote=CasO]undrar om den nya hl-motorn kommer att användas till andra spel som redan existerar... tex counter-strike eller liknande....
HUR och VAD är skillnaden på den nya grafik motorn?
"tex counter-strike".. !! CSS (counter-Strike source) eller CS2.0 som det har blivit kallat (och troligen blir det absoluta namnet) kommer att släppas som HL2's Multiplayer och det med att vad som är skilnaden med den nya motorn är attt ALLT FLYTER på snyggt och bra samt att miljarders saker som är utklassar den numera uråldriga Quake-motorn. VAD förbättringarna är exagt vet ja inte (?) för jag har ju inte kälkoden tilljänglig men du kan väll själv gissa VAD som är förbättringarna i förhållande till den från 98 och den nya á -04
.... StarCraft ](*,)
August 8, 2003
Vitamin-C wrote: [quote=StarCraft][quote=CasO]undrar om den nya hl-motorn kommer att användas till andra spel som redan existerar... tex counter-strike eller liknande....
HUR och VAD är skillnaden på den nya grafik motorn?
"tex counter-strike".. !! CSS (counter-Strike source) eller CS2.0 som det har blivit kallat (och troligen blir det absoluta namnet)](*,)
De har väl sagt att det inte ska heta CS2?
March 11, 2003
CasO wrote: vad snackar du om?
lägger du 5.1 ljud och full grafik detail så får du bästa kännslan någonsin..
helt enkelt ett spel som ID har verkligen lagt tid på...kan dock hålla med om att det är för mycket programerat....
Han har ju inte bästa graffet i världen direkt. Alla spel blir en besvikelse med ett 9500 64mb.;)
October 22, 2002
hmm kan hålla med även om jag sitter på ett 9500pro...
jag fick köra på 640x480 low detail så jag slapp lagget....
men även om det var så dåliga inställningar så märkte jag inget dåligt när jag väl var mitt in the action..
måste dock säga att jag ÄLSKADE storyn, riktigt bra gjort, speciellt det där med att man måste hitta andras loggar osv...
Vet någon här inne vart man kan få tag på Doom böckerna??
March 11, 2003
CasO wrote: hmm kan hålla med även om jag sitter på ett 9500pro...
jag fick köra på 640x480 low detail så jag slapp lagget....
men även om det var så dåliga inställningar så märkte jag inget dåligt när jag väl var mitt in the action..måste dock säga att jag ÄLSKADE storyn, riktigt bra gjort, speciellt det där med att man måste hitta andras loggar osv...
Vet någon här inne vart man kan få tag på Doom böckerna??
Men tänk på att ett 9500Pro är otroligt mycket snabbare än ett 9500np 64Mb.
Om det är en bra story kan nästan grafiken kvitta för mig. Storyn är alltid det viktigaste i singleplayer.
4 Guest(s)