January 26, 2004
Finns det nått relesedatum får HL2 än? när kommer det. Har läst på flera ställen att det ska bli klart nu i augusti och vissa skriver att det skulle vart klart nu i början av augusti. Finns det nått bestämt än eller ska man sätta förväntningarna på att det kommer till jul typ 🙂
Men den s.k. pre-load av spelet ska väll börja den 19:e eller 17:e augusti om jag minns rätt. Så nära måste det väll ändå vara. Håller på att spricka av längtan och när man redan varvat Doom 3 så vill man ha nått nytt igen 🙂
November 4, 2003
zeg wrote: Finns det nått relesedatum får HL2 än? när kommer det. Har läst på flera ställen att det ska bli klart nu i augusti och vissa skriver att det skulle vart klart nu i början av augusti. Finns det nått bestämt än eller ska man sätta förväntningarna på att det kommer till jul typ 🙂
Men den s.k. pre-load av spelet ska väll börja den 19:e eller 17:e augusti om jag minns rätt. Så nära måste det väll ändå vara. Håller på att spricka av längtan och när man redan varvat Doom 3 så vill man ha nått nytt igen 🙂
mm...:D
September 17, 2001
EliXyR wrote: [quote=Jappse]någon lirat CS:S?? ganska fett spel 😛
nja.. iof beta hyffsat Ok va de ivf..
mm, en helt ok uppgradering av modden faktiskt :), men jag hoppas verkligen inte att en del förändringar dem gjort är slutgiltliga, såsom dem höga hoppen, den höga hastigheten på gubbarna och en del animationer.
September 17, 2001
verkar som spelet närmar sig alltmer iaf. idag kan användare tanka ner ljudet i krypterat format via Steam. jag snackar alltså om pre-loading: http://www.steampowered.com/in.....3474586500
1 Guest(s)