April 12, 2004
hähä jag varvade det igår 😀
EDIT
btw ,någon som upplevt problem efter att man laddat en ny bit eller vad man ska kalla det i spelet ? , för mig hackar ljudet lite då och då när det laddar ,sen stannar det till ibland ,en aning konstigt. Inte ens doom 3 gjorde så.
Jag har en P4 2.8 @ 3.0 512 DDR ram , Ati Radeon 9700 pro @ 340/320.
jag kör i 1280x1024 och allt på högsta utom vattent och utan AA och Antistropic filtering. jag har testat att köra på lägre inställningar ,men det är fortfarande samma skumma hackande då och då när det laddar , kan det va att hårddisken är slö eller så ?
för spelet flyter skit bra i övrigt då det inte laddar nya ställen eller precis ska ladda dom .
November 17, 2004
Pachan wrote: Nessos: du ska hoppa ner på rören och sen skruva på den röda ventilen... sen resten bör du lista ut själv 😉
ja närmna simmat under där hoppat upp och sprungit en liten bit till så kommer man ner i en kloak man dödar två MP och några razerz sen då vart tar man vägen d enda jag hitta där nere var en massa extraliv å så ???
November 17, 2004
BlackJava wrote: [quote=Pachan]Nessos: du ska hoppa ner på rören och sen skruva på den röda ventilen... sen resten bör du lista ut själv 😉
ja närmna simmat under där hoppat upp och sprungit en liten bit till så kommer man ner i en kloak man dödar två MP och några razerz sen då vart tar man vägen d enda jag hitta där nere var en massa extraliv å så ???
nånsom vet ???
September 2, 2003
Jag är också klar nu. Har varit helt fången sedan i torsdags. Kunde dock inte spela hela fredagen då jag hade annat för mig.
Men fyfan vilket spel. Utan tvekan det bästa jag någonsin spelat. Det levde verkligen upp till förväntningarna. Dock hade jag hoppats på att det skulle vara längre, så man kunde spela någon vecka innan det var slut.
Klarade det för ca: 10 minuter sedan. Är i chock efter att ha sett slutet. Ska inte förstöra det för andra som inte är klara än, men det var bra mycket bra.
Nu hoppas jag bara på att dem fort släpper en uppföljare på 2an i stil med opposing force. Alltså inte en 4a utan spelet från en annan synvinkel. Vad sägs om barney? Eller varför inte en vanlig invånare..
Mitt betyg på hl2: 5 points utan tvekan. Det fick stundtals doom3 att verka som en föråldrad grafikmotor. Och det fick NWN`s story att verka som en dåligt skriven barnbok. Jag är helt tagen.
Ändå var det inte lika revolutionerande som hl var för mig när det kom. Dessutom inte alls lika långt :/.
December 23, 2000
hl=2 många obesvarade frågor för mig!
Ta tex dem där enorma stålstängslen som växer ur marken som sakta rör på sig vid tillfällen. Ngn som kan svara vad dem är?
Finns det ngn bra sida som förklarar alla dessa märkliga skapelser? Fan jag blir så nyfiken av alla dessa saker :cy:
Dem där tågen som fraktar stålkokonger med människor i, vad händer med dem? Hur kom freeman till City 17? Varför kom han dit?
Luddig story tycker jag.
March 10, 2003
Freeman's ankomst tror jag att jag kan svara på. Kommer du ihåg att en av gubbarna på tåget sade.
"Did't se ya come on the train" (något sådant iaf)
Alltså kan vara seg-teleporterad ända sedan HL1. Ungefär
som när Gordon och Alex dyker upp en vecka för sent
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 10, 2003
Satt på ett halflife forum och disskuterade spelet när en kille postade
dessa länkarna.
Orginal:
http://www.bigoindustries.com/....._loop1.wav
Bakvänd:
http://www.bigoindustries.com/.....helpme.mp3
HeadCrab zombies pratar baklänges... F##king SCARY !!!! :cy:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
4 Guest(s)