December 31, 2001
Collateral wrote: [quote=Death On Wings]Någon mer än jag som börjar tröttna ?
Varför börjar du tröttna?
För mycket småglin.
Folk som dödar personer med 10-20 levels under dem, händer dagligen.
Tråkigt att expa och tråkiga quests, för mycket spring.
Ingen ide att köra team om man inte gör elit quest.
Lite av de saker som har fått mig att tröttna.
December 25, 2000
Death On Wings wrote: [quote=Collateral][quote=Death On Wings]Någon mer än jag som börjar tröttna ?
Varför börjar du tröttna?
För mycket småglin.
WoW spela av väldigt många, det är oundvikligt att det finns några riktigt omogna typer/idioter med och tyvärr är det oftast de som syns mest.
Folk som dödar personer med 10-20 levels under dem, händer dagligen.
Du spelar på fel typ av server om du inte tycker om gankers, ganking är en del av PvP, vill man slippa det är PvE servrarna det man skall välja.
Tråkigt att expa och tråkiga quests, för mycket spring.
Vad är du för lv?
Ingen ide att köra team om man inte gör elit quest.
Skulle istället uttrycka det såhär: Man måste inte köra i grupper om det inte är elite quests.
Litet försvarsstal, själv tycker jag inte att WoW är perfekt men i mitt tycke är det helt klart det bästa MMORPGt som finns ute. Fast alla har olika smak, tycker du inte det är roligt att spela wow finns det ju ingen som tvingar dig att fortsätta göra det.
December 31, 2001
Jag spelar på PvP för att jag tycker om att spela mot andra men att folk är så förbannat låga att gå på folk som är mycket lägre är bara dåligt och det kommer ju inte bli mindre av det när battlegounds släpps då får man ju inte ens minus när man dödar låg level killar.
Min level är 28
Man förlorar på att köra i grupp om man inte kör elit quest skulle jag säga.
December 25, 2000
Death On Wings wrote: Jag spelar på PvP för att jag tycker om att spela mot andra men att folk är så förbannat låga att gå på folk som är mycket lägre är bara dåligt och det kommer ju inte bli mindre av det när battlegounds släpps då får man ju inte ens minus när man dödar låg level killar.
Min level är 28
Man förlorar på att köra i grupp om man inte kör elit quest skulle jag säga.
Du kan PvP;a på PvE servrarna också, men då är det valbart.
runt 28 är det som det börjar bli segt att expa, men håll ut, många nya skills väntar dig ännu och mount på lv 40 är ju inte fel 🙂
Beror helt på vad du dödar, om du questar så så går det ju ofast snabbare och du kan göra högre lvs quests => mera exp. Dessutom är det mycket roligare att lira i grupp än ensam.
December 31, 2001
Jag tycker oxå att det är roligare att lira i grupp men resterande av folket verkar inte tycka desamma, de bara utnytjar en för att få sin elit quest gjord sen drar det snabbt som fan för att få sin reward och kommer inte tebax.
Man klarar sig för bra i WoW solo. Tycker de borde göra något åt detta så att folk ansträngde sig att leta grupper mer.
November 22, 2001
Death On Wings wrote: Jag tycker oxå att det är roligare att lira i grupp men resterande av folket verkar inte tycka desamma, de bara utnytjar en för att få sin elit quest gjord sen drar det snabbt som fan för att få sin reward och kommer inte tebax.
Man klarar sig för bra i WoW solo. Tycker de borde göra något åt detta så att folk ansträngde sig att leta grupper mer.
Du har nog hamnat på fel server bara.
Jag har inte upplevt de saker du pratar om.
Iofs spelar jag pve (shadowsong)
October 28, 2004
Name: Hetfield
Race : Human
Class : Rogue
Realm: Dragonmaw
Clan : Valhalla
alla som lirar alliance på dragonmaw kan ju ge mig en signal är inloggad stort sett hela tiden 🙂
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
July 4, 2003
Cabot wrote: jag har bytt ifrån en PvP server, Bloodscalp.
Till PvE server Shadowsong o jag tycker att det är mycket bättre folk på
Shadowsong.
Finns det nån mera som spelar på shadowsong??
Jag heter Rhavin där o human Rouge..
Om du kollar upp en eller två posts så ser du att Json_81 spelar på shadowsong
November 22, 2001
Cabot wrote: jag har bytt ifrån en PvP server, Bloodscalp.
Till PvE server Shadowsong o jag tycker att det är mycket bättre folk på
Shadowsong.
Finns det nån mera som spelar på shadowsong??
Jag heter Rhavin där o human Rouge..
Jag spelar där.
Gilraen, NE druid.
Just nu lvl36.
Hör av dig om du vill ansluta till vårt gille 🙂
October 28, 2004
hehe, hade askul för ett par dagar sedan..
Min guild Valhalla på dragonmaw raidade först Tarren mill i hillsbrand foothills, (lyckat), sen försvarde vi lakeshire mot horde raid (lyckat), sen gick vi mot crossroads, (lyckat), sen horde basen i swamp of sorrows (lyckat), sen gick vi mot horde staden i desolace (lyckat), sen tyckte vi att vi var tillräckligt starka så vi gick imot thunder bluff, vi kom in en bra bit, men när vi mötte ca 50 vakter blev det ganska svårt =), men iaf under dom timmarna man raidade hade man så jäkla skoj!!!
(har 10 st lvl 60 i guilden nu med) ;), (jag lvl 52)
March 10, 2003
Lånade en polares konto i helgen och testade spelet lite, varte så skoj att jag var tvungen att skaffa mig en kopia.
Lyckades få tag i en kopia hyfsat snabbt med. Bara lirat en 3 timmar hittils med min karaktär (lvl 7.5).
Kör en NightElf vid namn "Zepar" på Zenedar.
Tror jag skall kunna få upp den till lvl 20 innan helgen om jag får tid att spela.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
April 20, 2002
Hehe lvl 7.5...det lät roligt 😛
Jag är lvl31 nu, har fastnat där då jag inte hittat någon att spela med senaste tiden. Men nu ska jag visst kunna få plats i partyt som mina kompisar spelar med då en av dem är borta någon vecka.
Något jag märkt nu är att warlocks har blivit gjorda väldigt dåliga efter de senaste patcharna. Mina spells fungerar inte alls ofta på mobs 5+ lvls över mig och det gjorde de ju innan. Många saker kostar mer mana så man kan inte klara ens en halv strid mot en annan spelare utan att få manatorsk(finns så klart manapotions men det är sällan man får sådana och det går inte köpa på många ställen). Min överlevarspell Fear har blivit totalförstörd då den kostar % i mana nu och lägger man den två gånger under en fajt så har ma knappt mana kvar att klara sig.
Nej skulle jag vetat detta skulle jag ha satsat på en Mage helt klart. Överlägset bättre så som det ser ut nu. Hoppas de inte pajar mer för oss warlocks under de nästkommande patcharna.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
March 10, 2003
Tja.. det enda jag hört folk klaga mycke på är att dom Nerfa Huntern.
Samtidigt lät det på folk som om de gjorde Rouge
starkare än innan fast än den redan var stark.
Men vad fan vet jag.. har knappt 10h WoW innanför fillingarna juh.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
April 20, 2002
Ja att göra Roguen bättre känns inte som ett bra val. Inte hört något om att de gjort Huntern sämre men det kan säkert stämma, orkade inte läsa igenom alla ändringar de gjorde i sista patchen.
Men just Warlocken är förmodligen den sämsta PvP-klassen och med senaste patchen är den ännu sämre.
Fast så länge de gör allt de kan för att få stabila servrar gör det inget just nu att man inte har mycket chans i PvP, stabiliteten är det viktigaste och igår var det illa då de laggade kraftigt flera gånger under kvällen.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
October 28, 2004
level 53 nu :),
Btw, warlocks är en av de kraftigaste PVP klasserna som finns. Kanske inte i 1on1 men det är inte riktigt det som är meningen, Priest är överlägset bäst i PVP, något som är sjukt, borde vara warrior som är starkast och priest svagast >_<,
och en sak till ctrl, det stavas rogue inte rouge :bok: :eye: , hoppas du ej menar mascaran!, och att rogue är bästa PVP karaktären börjar gå över styr, en rogue har ej chans emot just nu den starkaste klassen någonsin, Shaman, det är mer imba nu än vad paladinen var i betan 😮 ,
Warrior vs rogue, det är tufft,
Rogue vs mage är det inte så svårt att vinna över rogue
vs warlock är det "bara" att ta alla sina DOT magier sen försöka spara så mkt på manan till fear..
Som jag ser det nu borde blizz fixa shaman, de är tok för bra, 100% rogue, 100% mage och 90% healer, medans druid är 75% warrior, 75% rogue, 90% healer, iaf det är vad jag har sett under de här veckorna man lirat..
April 20, 2002
Är det någon som har en fungerande addon så man ser vilken level highlevels är? Efter senaste patchen ser jag en dödskalle igen och när jag markerar motståndaren står det "Level -1"
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 15, 2003
Jp jag märker att Shaman funkar bra solo, satt i Charred Vale helt fredligt och disenchantade prylar som tog upp plats när en smygande rogue dolkade mig i ryggen. Kanske 600 kp i skada gav han mig, snabbt igång med Lightningshield + Flametongue medan han fick en kvick Shock av mig som jag lyckades critta med (200kp i skada 😉 ), dock såg jag att han blev läkt snabbt av en annan alv, en präst. Men när jag väl fått upp mina totems och druckit stärkande drycker så var alvtjuven död och prästen höll bara två yxhugg (Shockade honom hela tiden så han inte skulle få iväg några spells).
När jag då snabbt helade mig så var det en annan alvtjuv som smög på mig bakifrån men misslyckades tydligen med sin backstab/ hade kassa grejer för jag levde fortfarande och slog ihjäl honom kvickt, då hade den förste tjuven återspawnat och gjorde allt för att nita mig men jag förvandlade mig kvickt till Ghostwolf och kutade iväg (taktiskt reträtt, ingen flykt)medan knivarna flög genom luften runtom mig. 32 kp av runt 1300 hade jag då jag flydde... Både den förste tjuven och prästen lvl 26 (samma som jag) och den andre tjuven var lvl 23.
Jag borde ha dött, speciellt som jag var oförberedd på strid.
Förövrigt måste jag säga att detta spel är som knark. Det är tur att käringen sitter med sin sims2 annars hade jag varit singel idag 😉 Det underlättar också att flera ur min närmsta umgängeskrets också spelar detta eminenta spel...
August 15, 2002
Tintin wrote: Fast så länge de gör allt de kan för att få stabila servrar gör det inget just nu att man inte har mycket chans i PvP, stabiliteten är det viktigaste och igår var det illa då de laggade kraftigt flera gånger under kvällen.
Var glad om det bara var igår. På burning blade är det nästan omöjligt att spela just nu. Servern har varit nere åtminstone en gång per dag i över en vecka. Och de senaste två dagarna har man fått akta sig för att dö, för det kan ta 5 minuter för kroppen att dyka upp, och ytterligare 5 för att accept knappen skall fungera.
Dessutom händer det att alla NPCer försvinner från ett område, har hänt då jag varit i UC, sunken temple och maraudon.
Hoppas nånting fixas idag 😐
3 Guest(s)