April 20, 2002
En kompis till mig sa att en kille som vi ska spela med hade pratat med någon admin och den personen hade sagt att det inte kommer förrän Söndag. Hoppas verkligen inte det.
Och det står ju fortfarande på deras sida att det ska gå igång nu på morgonen.
Hoppas killen hade fel.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 4, 2003
Tintin wrote: En kompis till mig sa att en kille som vi ska spela med hade pratat med någon admin och den personen hade sagt att det inte kommer förrän Söndag. Hoppas verkligen inte det.
Hoppas killen hade fel.
Jag ber för att det inte stämmer [-o<
January 4, 2003
Tintin wrote: En kompis till mig sa att en kille som vi ska spela med hade pratat med någon admin och den personen hade sagt att det inte kommer förrän Söndag. Hoppas verkligen inte det.
Hoppas killen hade fel.
ARGH! WHYY! :cy: :arg: 🙁
July 4, 2003
Jag har samma information på sidan om igår "Maintenance and Patch Process Begins" och det går fortfarande inte hitta några servrar för mig.
http://www.wow-europe.com är rätt va?
December 25, 2000
BearznaiL wrote: ...
Topic:
Jag är lite vresig för att de sänker ner servrarna så att vi som betalat för betan inte kan spela nu. Jag åker bort imorrn och hade räknat med en natts intensivt spelande, men icke. Tycker att de vanliga FB-servrarna borde vara uppe och att det ska komma nya servrar för second phase-spelarna....
Du har INTE betalat för att spela betan, du har FÖRBOKAT spelet, inte betalat för att spela betan. Skulle du ha betalat för att spela betan skulle du måsta betala lika mycket som när du bestämmer dig för att köpa spelet.
July 4, 2004
ViU wrote: [quote=BearznaiL]...
Topic:
Jag är lite vresig för att de sänker ner servrarna så att vi som betalat för betan inte kan spela nu. Jag åker bort imorrn och hade räknat med en natts intensivt spelande, men icke. Tycker att de vanliga FB-servrarna borde vara uppe och att det ska komma nya servrar för second phase-spelarna....
Du har INTE betalat för att spela betan, du har FÖRBOKAT spelet, inte betalat för att spela betan. Skulle du ha betalat för att spela betan skulle du måsta betala lika mycket som när du bestämmer dig för att köpa spelet.
det är ingen idé.. det går liksom inte in!..
October 26, 2002
som jag förstod så skulle min sunkiga gamla dator inte riktigt palla trycket för WOW (se sign)... vad är det som är mest i behov av uppgradering för att det ska funka bättre??
förseten, nån som vet hur man ska göra för att kuna tämja beasts med en hunter (det ska väll gå?)
March 6, 2001
chippen wrote: som jag förstod så skulle min sunkiga gamla dator inte riktigt palla trycket för WOW (se sign)... vad är det som är mest i behov av uppgradering för att det ska funka bättre??
förseten, nån som vet hur man ska göra för att kuna tämja beasts med en hunter (det ska väll gå?)
Med mer minne borde WoW flyta på rätt ok på din dator. T.ex. en 256 MB sticka till så.
Har själv 1024 MB men många som har 256 brukar klaga på lite oflyt i spelet..
Men du kan ju alltid testa hur det funkar på din dator OM du nu har tilgång till nåt beta konto att testa på..
March 6, 2001
chippen wrote: jo jag spelar och tycker att det hackar lite mycket (speciellt vid start och så vidare)
du tror inte att jag behöver ett frächare grafikkort då?
Framför allt mer minne men ett något vassare grafikkort skulle nog inte heller göra så mkt.. Grafiken kan du ju justera en del själv så att inte du kör på allra högsta inställningarna
Fast för att det ska flyta på så tror jag mer minne är det viktigaste.
July 4, 2004
chippen wrote: som jag förstod så skulle min sunkiga gamla dator inte riktigt palla trycket för WOW (se sign)... vad är det som är mest i behov av uppgradering för att det ska funka bättre??
ja det går, du får skillen på lvl 10 sedan kan du tämja monster som är en lvl lägre än dig själv..
2 Guest(s)