April 6, 2003
Json_81 wrote: [quote=Empa_]Asså YO, vad kostar det per månad (i SEK) att spela? Tänkte ev. börja lira, verkar rätt skoj, men vette fan om det är värt om det är dyrt.
EDIT: Och vafan läste jag nyss; funkar inte Maestro VISA att betala med??
Är det ett Visa ska det funka.
Ungefär 120 kronor kostar det.
Suveränt.
October 14, 2002
Det här verkar intressant: http://www.webhallen.com/prod......p?id=38436
60 days game card.
October 28, 2004
Vafan gör blizzard? servarna har varit nere aslänge, gjorde ju stratholme för fan! precis innan sista scarlet bossen! fan ta blizzard!
Btw lvl 60 1 timme innan servern la ner 🙂
Nu gäller det bara att hitta nightslayer set och 2 st dragonscall vapen 😎
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
December 18, 2001
Death On Wings wrote: Nu börjar jag bli förbannad, servrarna har gått upp och ner som jojjoar sen de började släpps fler exemplar av WoW.
Att detta förbannade företag aldrig lär sig att man aldrig kan ha nog med server kapasitet. Överbelastning hela tiden.
Det va iof en switch som gick sönder!
December 31, 2001
På spelutvecklaren Blizzards webbsajt berättar man att de européer med World of Warcraft-abonnemang får sin speltid förlängd med en dag, då man under den gångna helgen haft tekniska problem och inte kunnat erbjuda alla plats i det populära MMORPG-spelet. Felet skall enligt företaget ha berott på "en trasig switch".
Oj oj där ser man, inte mer än rätt.
April 20, 2002
Är det bara jag eller går det inte ladda ner addons från curse-gaming.com längre?
Har precis ominstallerat allting och skulle prova en del nya addons och nu kan jag inte ladda ner någon alls därifrån.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 12, 2002
oke tackar.. det funkar nu..
men har ett problem nu
min druid vad ska man satsa om det är PVE??
vill göra med spell o sånt...
såg en film snutt där en druid kaste så grenar tog tag i fiende o sen kastade nåt blåt skit på han från himmlen..
sen vill jag förvandla mig till nåt djur men hur ?
är på lvl 9
sorry om ni inte förstår men är riktigt newbi på detta spelet..
November 12, 2002
root entangle aha tackar
sen när det gäller djur o dom andra spell vilken är det man ska satsa på??? som get mest skada?
sen tänkte jag på om man vill byta server måste man skapa en ny gubbe på den server eller kan man ta sin förra gubbe o starta där med?
sen har jag tänkt o fråga min bror har startat en gubbe fast en alv som är hunter kan jag och han träffas på nån Quest eller måste man vara samma ras?? för att spela tillsammans?
3 Guest(s)