December 31, 2001
Jag spelar på shatterd hands.
Eller jag har tröttnat så tror inet jag spelar så värst länge till.
Du får sattsa på den du tycker ser rolig ut det är inte fel att sattsa på något för alla har olika fördelar. Tycker detär lite tråkigt att det finne en "build" som alla kör.
Ska du byta server så kan du maila blizzard game suport och be dem flytta den men detta är väldigt sällan de gör så du får skapa en ny.
Ja du kan spela med din bror så länge ni är båda alliance raserna spelar ingen roll.
November 12, 2002
tjena nu är det så att min lille bror vill spela men
så vi köpte en game card
och nu undrar jag hur jag ska få detta att funka?
ska man andvända sin Authentication Key som man jag själv köpte eller vad?
sen finns det en kod på själv kortet...
kan nån förklara steg för steg hur jag ska kunna hjälpa min lille bror..
December 31, 2001
trunks wrote: tjena nu är det så att min lille bror vill spela men
så vi köpte en game card
och nu undrar jag hur jag ska få detta att funka?
ska man andvända sin Authentication Key som man jag själv köpte eller vad?
sen finns det en kod på själv kortet...
kan nån förklara steg för steg hur jag ska kunna hjälpa min lille bror..
Läs på http://www.worldofwarcraft.com där står allt
Heter Nebulous när jag spelar med min mage som jag nu oftast kör med.
July 4, 2003
Spelar på Ragnaros nu och där är det ganska mycket folk på noob-ställerna, så om man vill göra en ny gubbe och vara med folk i sin lvl kan det vara bra att göra en på en av de nya serverarna för det är det inte folktomt på nybörjar ställerna.
Har en lvl 26 NE priest och är lite osäker på om jag har tagit rätt Shadow Talent. Tog blackout för det såg först ut som att det flesta tyckte att den var bäst, nu börjar jag se att folk snackar om spirit tap för att den minskar downtime om man soloar mycket, vilket jag tycker är jobbigt när jag är ute och questar. Vilken av de båda talentsen är egentligen den bästa?
June 27, 2001
trunks wrote: oke tackar.. det funkar nu..
men har ett problem nu
min druid vad ska man satsa om det är PVE??
vill göra med spell o sånt...
såg en film snutt där en druid kaste så grenar tog tag i fiende o sen kastade nåt blåt skit på han från himmlen..
sen vill jag förvandla mig till nåt djur men hur ?
är på lvl 9sorry om ni inte förstår men är riktigt newbi på detta spelet..
Halloj, själv är jag en lvl 60 ne druid på ravencrest och här är lite druid tips och trix.
enlgit mig är dom första talents ett måste:
----------------------
Balance Talents (5 points)
Nature's Grasp - 1/1 point
While active, any time an enemy strikes the caster, they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only usable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds.
Improved Nature's Grasp - 4/4 points
Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%
----------------------
men sen kan du bygga din druid hur du vill, jag hade min 14/31/5 detta var på lvl 59 och med 14/31/5 betyder jag hade 14 talents på balance, 31 på feral och 5 på restoration.
nu på lvl 60 bytte jag till 9/11/31 och då har jag blivit från feral till healer. eftersom i högre lvls (57+) så får du i uppgift att nästan bara heal i din grupp.
angånde former så får du dessa på levlarna
10: bearform (du blir som en warrior)
16: water form (heter nått annat) (du simmar snabbare och behöver ej andas)
20: cat form (du blir som en rogue)
30 travel form (du sprinnger snabbare, men kan ej använda några spells.)
med tiden kommer du lära dig när och var du skall använda vilken form.
om du är mer intreserad kan du adda mig på msn, martin[at]bilder[dot]nu
Edit: heter tino på ravencrest (alliance sidan)
October 25, 2003
trunks wrote: jag hade startat WOW och sen vissade sig att den realm som jag hade 2 gubbar på är borta varför??
den heter teaser eller nåt sånt
Krångel med servrarna.
Det har hänt förr, och det kommer att fixa sig.
Tar nån timme, ta en fika och kanske sov en timme så att du kan lira en vecka i sträck igen när de kommer upp.
Ett utmärkt tillfälle att tex. springa ner till affären och handla ett par flak jolt annars.
December 31, 2001
BelGarath wrote: btw vilka sugiga cs-namn vissa har på wow här
man ska ha verklighetstrogna namn
till exempel jag som är dvärg heter Glofurman blir ju lack på folk som springer runt och heter Elajtwarrior1337
Mycket yngre spelare, de filtreras bort vid högre level och de tröttnar nog snabbare oxå så de är nog borta om några månader 🙂
2 Guest(s)