May 19, 2003
Death On Wings wrote: Det är inte så att du försöker ska konto på amerikanska ?
http://www.worldofwarcraft.com ska du inte ta utan du måste ta EUalltså välja land längst upp i höger hörn.
Är inne på http://www.wow-europe.com/en/ och under registreringen så står det EU vid språkfältet...
March 23, 2004
Vamp wrote: Ok, fått tag på en 10dagars trail nu, men har problem med registreringen.
Har ett Maestro-kort, och enligt flera personer så har dom registrerat sig med ett sådant. Fint tänker jag, då jag inte har något annat kort.
Men får det inte att fungera. Vad ska man välja för korttyp? Hur ska man skriva kontonumret (bindestreck?)? Och vart hittar man "Verification Code" på sitt kort?
Tack på förhand.
Det gick att registrera mig Maestro förrut, men det funkar inte längre..
May 19, 2003
richardb wrote: [quote=Vamp]Ok, fått tag på en 10dagars trail nu, men har problem med registreringen.
Har ett Maestro-kort, och enligt flera personer så har dom registrerat sig med ett sådant. Fint tänker jag, då jag inte har något annat kort.
Men får det inte att fungera. Vad ska man välja för korttyp? Hur ska man skriva kontonumret (bindestreck?)? Och vart hittar man "Verification Code" på sitt kort?
Tack på förhand.
Det gick att registrera mig Maestro förrut, men det funkar inte längre..
Ok, tack för bekräftelsen.
Kan säga att det orndat sig nu då jag fick tag på ett VISA-kort 😉
Death on Wings, tack för att du tog dig tid att svara 😉
March 10, 2003
Deathwing - sitter jag på med en gubbe/gumma. Inte kört så mycket med den
då det inte är min huvudkaraktär.
Inte märkt av några större problem med att köra Horde på den servern.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 12, 2005
trunks wrote: tja
undrar vilka skills som man ska statsa på druid om man ska vara spell och cat
själv har jag tänkte lite här bara
Balance Talents
Improved Wrath - 5/5 points
Improved Moonfire - 5/5 points
Improved Starfire - 5/5 points
Moonglow - 4/5 points
Moonfury - 5/5 points
Nature's Grace - 1/1 points
Vengeance - 3/5 points
Nature's Reach - 2/2 points------------
Feral Combat Talents
och på cat så vet jag inte..
Så här ser builden jag kör med ut(gjord av rubix):
Balance:
Natures grasp 1/1
Improved natures grasp 4/4
Nature's reach 2/2
swiftshifting 2/3
Feral combat:
Ferocity 5/5
Improved bash 2/2
sharpned claws 3/5
Feral charge 1/1
Restoration:
Improved mark of the wild 5/5
Nature's focus 5/5
Furor 5/5
Gift of nature 1/1
Improved rejuvenation 3/5
Reflection 5/5
Nature's switftness 1/1
Improved Regrowth 5/5
Innervate 1/1
annpasad för pvp, utan innervate är du körd i pvp, feral charge är grymt bra för att komma nära i duell, bara 15sekunders cooldown också.
April 22, 2005
LuckyLuke wrote: "Måste" man ha ett tjejnamn om man spelar en tjej, eller ska man ha att killnamn för att man är kille i IRL, fast tjej i spelet?
Jag tycker det ser helt fel ut att springa runt som tjej och heta Olle tex.
jag heter "Adamina" och är en "Human Warrior Female" på "Skullcrusher"
man ska ju ha tjejnamn när man är tjej...
December 31, 2001
elakast wrote: Har hört så mkt bra om wow och har läst att man får med 10dagars guest key. Undrar om nån vänlig själ vill ge mig sitt guest key?
Sådan får man bara med i collectors-edition.
Är det någon mer än jag som funderat på Honor systemet ? Det finns ju inte någon "ära" i det systemet då en 10 level högre person kan döda dig o corps campa och på så sätt ta livet av dig 4-5 gånger utan problem innan han går vidare till nästa. Vart är äran i det ?
Eller en grupp på 5 pers går på en ensam person vart är äran ?
Eller en person slåss mot en mob och en motståndare tar han i ryggen, vart är äran ?
Liksom hela systemet faller, fattar inte blizzard det ? man kan ju inte gå någon stans längre utan att bli dödad av folk som är 10 levlar högre.
Jag tycker om pvp men jag vill slåss på lika vilkor och inte 5vs1 det går ju inte att vinna på det.
1 Guest(s)