October 6, 2003
Death On Wings wrote: [quote=elakast]Har hört så mkt bra om wow och har läst att man får med 10dagars guest key. Undrar om nån vänlig själ vill ge mig sitt guest key?
Sådan får man bara med i collectors-edition.
Är det någon mer än jag som funderat på Honor systemet ? Det finns ju inte någon "ära" i det systemet då en 10 level högre person kan döda dig o corps campa och på så sätt ta livet av dig 4-5 gånger utan problem innan han går vidare till nästa. Vart är äran i det ?
Eller en grupp på 5 pers går på en ensam person vart är äran ?
Eller en person slåss mot en mob och en motståndare tar han i ryggen, vart är äran ?
Liksom hela systemet faller, fattar inte blizzard det ? man kan ju inte gå någon stans längre utan att bli dödad av folk som är 10 levlar högre.
Jag tycker om pvp men jag vill slåss på lika vilkor och inte 5vs1 det går ju inte att vinna på det.
Exakt, det är ingen större ära i det 🙂 Därför tycker jag att Rogues inte borde få några HK's alls. 🙂
Men du kan inte corpsecampa någon mer än 3 ggr. Första ggn du dödar personen får du 100% contr. points, andra ggn 50% och tredje ggn 25%. Efter det så får du inga mer contr. points för personen, vilket är bra.
Men jag tycker fortfarande att Honour System borde finslipas lite.
January 14, 2002
sen får man ju contribution points för hur mycket skada du gör, så om det är 5 vs 1 så får du typ nada poäng ändå. (om du inte är den person som har 5 st emot sig och plockar alla :P) men jag tycker också att honor systemet suger.
Sen får man visst 10 dagars guest key i vanliga wow, iaf med andra leveransen i affärerna som kom den 15'e april.
July 4, 2003
Det är bara om man inte är i samma grupp som man inte får nån contribution points om man inte skadar personen.
Om ni är 5 pers i en grupp och dödar folk delar ni exakt lika på contribution points oberoende av hur mycket ni skadar.
Dessutom får man 10 days guest pass nu med vanliga också.
EDIT: Oooh! det går ju inte skriva förkortningen cp på contribution points utan att det ska censureras 🙁
January 14, 2002
GatriC wrote: Det är bara om man inte är i samma grupp som man inte får nån contribution points om man inte skadar personen.
Om ni är 5 pers i en grupp och dödar folk delar ni exakt lika på contribution points oberoende av hur mycket ni skadar.
har varit med i gupper och fått över 20 st hk på en dag, typ 3 dagar efter dödade jag 6 personer ensam och fick nästan lika mycket "C-P" =)
Det kan ju hända att nån annan kom och slog på de vi slog på också, det vet jag inte.
July 4, 2003
Undra om nån vet hur man uttalar mage. Har alltid sagt [mäjg] för att kompisen som jag spelade mycket med säger så, blev som en vana.
Andra har jag hört säger [mäjtch], bland annat de engelsktalande i Leeroy filmen, vilket övertygade mig att säga så.
Undrar bara vilket som är rätt.
November 27, 2003
GatriC wrote: Undra om nån vet hur man uttalar mage. Har alltid sagt [mäjg] för att kompisen som jag spelade mycket med säger så, blev som en vana.
Andra har jag hört säger [mäjtch], bland annat de engelsktalande i Leeroy filmen, vilket övertygade mig att säga så.
Undrar bara vilket som är rätt.
Den senare är korrekt men då detta är en fantasy-värld kan man nog inte säga att den första är fel även om den låter helt uppåt väggarna för mig 😉
//Andreas
May 17, 2004
jag köppte wow idag 🙂 fast jag har inte instalerat det... än. jag gör det imorn men är det någon som vet om man måste slå in ett kontokort nummer? jag tänkte att man bara kunde slå in 12344..... etc och sen de tre sista. Jag vill inte ge ut mitt (inte äns till sånna som blizzard då jag är rädd för internet) utan tänkte betala med 60-dagars kort
November 12, 2002
Saved Template
Class: Rogue
Level: 60
--------------------------------------------------------------------------------
Assassination Talents (3 points)
Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.
Combat Talents (33 points)
Improved Gouge - 3/3 points
Increases the effect duration of your Gouge ability by 1.5 seconds.
Improved Sinister Strike - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy.
Lightning Reflexes - 5/5 points
Increases your Dodge chance by 5%.
Improved Backstab - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%.
Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.
Precision - 5/5 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.
Improved Evasion - 2/2 points
Increases the effect duration of your Evasion ability by 4 seconds.
Riposte - 1/1 point
A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds.
Improved Sprint - 1/3 point
Reduces the cooldown of your Sprint ability by 30 seconds.
Dagger Specialization - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with Daggers by 5%.
Blade Flurry - 1/1 point
Increases your attack speed by 20%. In addition, attacks strike an additional nearby opponent. Lasts 15 seconds.
Subtlety Talents (15 points)
Rapid Concealment - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Stealth ability by 5 seconds.
Master of Deception - 5/5 points
Reduces the chance enemies have to detect you while in Stealth mode. More effective than Master of Deception (Rank 4)
Camouflage - 5/5 points
Increases your speed while stealthed by 15%.
är denna bra för PVP ????? kom med förslag
1 Guest(s)