January 14, 2002
Någon som har tips på vad man kan ha för enchantment på Blanchard's Stout? http://wow.allakhazam.com/item.....item=13046
Spelar med en lvl 46 troll shaman, talents på enhancement = melee shaman.
Så nått som ger mer skada eller liknande hade jag tänkt mig men vet inte vad 😛
September 28, 2003
jag har spelat en 60 rogue i över 1000 timmar och jag kan säga att vid 60 fins det tre builds som är riktigt jävla bra för PVP:
21/8/22 (daggers)
21/4/26 (swords)
30/8/13 (daggers) alt. 31/8/12 för vigor om du vill kunna göra en regelrätt stunlock så måste du ha det.
Quarzi: asså för en shaman vid den lvlen skulle jag ta greater striking annars ska du ju ha crusader rakt ut.. men eftersom det kostar vad det smakar så är det nog inget option för din lvl 46a
Och nu över till det intressanta.. hur långt har ni kommit i MC? 🙂 vi e på geddon.
January 14, 2002
fastbullit wrote: Quarzi: asså för en shaman vid den lvlen skulle jag ta greater striking annars ska du ju ha crusader rakt ut.. men eftersom det kostar vad det smakar så är det nog inget option för din lvl 46a
Får det gratis av en guildmedlem, så länge inte grejerna kostar över 30g.
Sen har jag 160g att röra mig med just nu =)
October 10, 2002
En liten fråga, jag var lite sen i starten gällande WoW, men efter idogt tjatande av min polare fick jag hans gästpass, och nu är jag fast. 😛
Frågan är då om jag köper ett gamecard, kan jag då fortsätta lira med min gubbe? Eller måste jag börja om på ny kula? Eftersom vi teamat lite så vore det ju skojigare ifall det gick att fortsätta.
Well, off till maten, och hmm, drycken. Glad midsommar. 😉
September 16, 2002
Magnetize wrote: En liten fråga, jag var lite sen i starten gällande WoW, men efter idogt tjatande av min polare fick jag hans gästpass, och nu är jag fast. 😛
Frågan är då om jag köper ett gamecard, kan jag då fortsätta lira med min gubbe? Eller måste jag börja om på ny kula? Eftersom vi teamat lite så vore det ju skojigare ifall det gick att fortsätta.Well, off till maten, och hmm, drycken. Glad midsommar. 😉
Jag tror att du får fortsätta på samma. När de 10 dagarna tar slut, så kan du fortsätta betala på ett sätt eller annat, däri ett gamecard.
October 26, 2002
fan, jag älskade detta spel ett år innan det kom, jag följa neyheterna och läste om det... nu när jag spelat det i ca 2-3 månader har jag tröttnat, jag lägger skiten på hyllan, det var faktiskt riktigt tråkigt när det väl kom till kritan... ingen rollspels kännsla och dåligt med uppdrags variation, lika dana monster överallt och, helt enkelt så roar det mig inte att springa i en kvart för att lämna ett q och få reda på att man ska springa tillbaka igen...
jag tar farväl av wow nu och väntar spänt på Diablo 3 (?!?!?!)
December 31, 2001
chippen wrote: fan, jag älskade detta spel ett år innan det kom, jag följa neyheterna och läste om det... nu när jag spelat det i ca 2-3 månader har jag tröttnat, jag lägger skiten på hyllan, det var faktiskt riktigt tråkigt när det väl kom till kritan... ingen rollspels kännsla och dåligt med uppdrags variation, lika dana monster överallt och, helt enkelt så roar det mig inte att springa i en kvart för att lämna ett q och få reda på att man ska springa tillbaka igen...
jag tar farväl av wow nu och väntar spänt på Diablo 3 (?!?!?!)
Verkar bli fler och fler som inser detta 🙂
March 6, 2001
Death On Wings wrote: Har sett att det ska finnas install filerna att tanka hem på vissa sidor helt lagligt men man kan ju inte spela det utan cd-key, försök att söka lite på google.
Har kollat lite men inte hittat nån bra länk tyvärr.
Det är min sambos systerson som efter månader av tjat äntligen fått sitt spel men innan han installerat spelet, lyckades att pajja en av sina skivor 😕
Vet ju inte hur det funkar att byta spelet heller då han öppnat spelet.. 🙄
September 16, 2002
Gorgeous-George wrote: [quote=Death On Wings]Har sett att det ska finnas install filerna att tanka hem på vissa sidor helt lagligt men man kan ju inte spela det utan cd-key, försök att söka lite på google.
Har kollat lite men inte hittat nån bra länk tyvärr.
Det är min sambos systerson som efter månader av tjat äntligen fått sitt spel men innan han installerat spelet, lyckades att pajja en av sina skivor 😕
Vet ju inte hur det funkar att byta spelet heller då han öppnat spelet.. 🙄
Är man inte mer rädd om skivor än så? 😛
Men jag tycker ni bara ska snacka antingen med butiken, eller wow-support. De kanske är villiga att skicka en skiva mot fraktkostnaden, eller så.
March 10, 2003
Fungerar med vilka skivor som helst. Det är seriekoden som man aktiverar på nätet som är viktig.
Installerade med polarens skivor och testade spelet med hans konto.
När jag köpte eget fixade jag bara aktivering på nätet för ett konto.
Således kan han låna någon kompis skivor och installera med dom.
Tror inte heller det skall vara några problem att kopiera skivorna så
att han har till nästa gång.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)