November 22, 2001
Black_light wrote: [quote=Kizo]Nu har jag sagt upp min betalning för World of Warcraft. 😎
Battlefield 2, here I come!
Du kommer bli besviken, förmodligen, man kan väl inte köra BF2 på 1280*1024, eller? för jag kan inte, och det irriterar mig.
Det går om man lägger till något kommando i en genväg till det.
Kommer dock inte ihåg exakt hur det var. Googla 🙂
May 1, 2005
Json_81 wrote: [quote=Black_light][quote=Kizo]Nu har jag sagt upp min betalning för World of Warcraft. 😎
Du kommer bli besviken, förmodligen, man kan väl inte köra BF2 på 1280*1024, eller? för jag kan inte, och det irriterar mig.
aaah! varför säger alla googla till mig då klockan är två på natten och jag har ont i huvet? jobbigt o googla, hittar ändå inget, måste va för att jag stavar felpå nätterna :p
September 16, 2002
Black_light wrote: [quote=Json_81][quote=Black_light][quote=Kizo]Nu har jag sagt upp min betalning för World of Warcraft. 😎
aaah! varför säger alla googla till mig då klockan är två på natten och jag har ont i huvet? jobbigt o googla, hittar ändå inget, måste va för att jag stavar felpå nätterna :p
Genväg, jag tror du ska ändra i en fil.
Tror det finns på:
http://www.planetbattlefield.com
March 6, 2001
Ctrl wrote: Fungerar med vilka skivor som helst. Det är seriekoden som man aktiverar på nätet som är viktig.
Installerade med polarens skivor och testade spelet med hans konto.
När jag köpte eget fixade jag bara aktivering på nätet för ett konto.Således kan han låna någon kompis skivor och installera med dom.
Tror inte heller det skall vara några problem att kopiera skivorna så
att han har till nästa gång.
Jag gjorde en kopia av en av mina skivor och gav honom så nu funkar det å allt är frid å fröjd 🙂
January 17, 2002
fastbullit wrote: jag har spelat en 60 rogue i över 1000 timmar och jag kan säga att vid 60 fins det tre builds som är riktigt j**la bra för PVP:
21/8/22 (daggers)
21/4/26 (swords)
30/8/13 (daggers) alt. 31/8/12 för vigor om du vill kunna göra en regelrätt stunlock så måste du ha det.
Quarzi: asså för en shaman vid den lvlen skulle jag ta greater striking annars ska du ju ha crusader rakt ut.. men eftersom det kostar vad det smakar så är det nog inget option för din lvl 46a
Och nu över till det intressanta.. hur långt har ni kommit i MC? 🙂 vi e på geddon.
Har 53 dagars playtime på min lvl 60 rogue, och endast en build är rätt, 17/34/0, tar allt och alla. Dock ska du ha OK utrustning, annars faller du på låg crit.
Crusader/Icy Chill/Fiery weapon = Inget att ha sedan 15+ agility enchanten kom ut.
Combatrogues > Allt 😉
Ang MC, vi grindar ragnaros för fullt 😛 Nedrans att han aldrig vill droppa Bloodfang brallorna 🙁
//Lea, medlem av Salvation Army på Shadow moon
January 17, 2002
fastbullit wrote: jag har spelat en 60 rogue i över 1000 timmar och jag kan säga att vid 60 fins det tre builds som är riktigt j**la bra för PVP:
21/8/22 (daggers)
21/4/26 (swords)
30/8/13 (daggers) alt. 31/8/12 för vigor om du vill kunna göra en regelrätt stunlock så måste du ha det.
Quarzi: asså för en shaman vid den lvlen skulle jag ta greater striking annars ska du ju ha crusader rakt ut.. men eftersom det kostar vad det smakar så är det nog inget option för din lvl 46a
Och nu över till det intressanta.. hur långt har ni kommit i MC? 🙂 vi e på geddon.
Har 53 dagars playtime på min lvl 60 rogue, och endast en build är rätt, 17/34/0, tar allt och alla. Dock ska du ha OK utrustning, annars faller du på låg crit.
Crusader/Icy Chill/Fiery weapon = Inget att ha sedan 15+ agility enchanten kom ut.
Combatrogues > Allt 😉
Ang MC, vi grindar ragnaros för fullt 😛 Nedrans att han aldrig vill droppa Bloodfang brallorna 🙁
//Lea, medlem av Salvation Army på Shadow moon
March 10, 2003
Har du något yrke där du tillverkar saker ?
Jag som Mage har Tailoring / Enchanting.
I början gjorde jag munkkåpor som hade gröna stats. Gick bara åt lite grand linen och 1st enkel tråd.
Fick oftast 1-3 strange dust från dom.
Vilken lvl ligger du på/ server ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 22, 2001
Ctrl wrote: Har du något yrke där du tillverkar saker ?
Jag som Mage har Tailoring / Enchanting.
I början gjorde jag munkkåpor som hade gröna stats. Gick bara åt lite grand linen och 1st enkel tråd.
Fick oftast 1-3 strange dust från dom.Vilken lvl ligger du på/ server ?
Just nu har jag herbalism/alchemy. 300/300.
Lvl 58 (dingar 59 ikväll).
På shadowsong.
Men vet du hur det ligger till med det jag frågade?
Jag får massa gröna höglevel grejer nu, vore skönt om man kunde levla genom att disenchanta dem o slippa köra låglevelinstanser för prylar.
Fast kasst om man får sämre grejer.
November 22, 2001
Kan ju passa på att fråga om fps oxå.
Jag kör min p4 på ca 3.2ghz med 1.5gb ram och har ett upplåst 6800 (16/6) klockat till 400/850.
I vissa instanser samt IF kan jag droppa till under 20fps. Även plaguelands går lite slött.
Allt på max, 1024 i upplösning 4xFSAA 8xAF och spelar windowed.
Låter det rimligt?
July 4, 2004
Tja!
var ett tag sedan jag läste runt på forumet, undrar bara om det är någon som spelar på Shattered Hand, själv har jag en 60 dwarf rogue där och är med i "Memento Mori" (omfg? :P)
October 23, 2004
Keni wrote: Tja!
var ett tag sedan jag läste runt på forumet, undrar bara om det är någon som spelar på Shattered Hand, själv har jag en 60 dwarf rogue där och är med i "Memento Mori" (omfg? :P)
Jepp har en lvl60 troll warrior på Shattered Hand...
Kör Horde och är med i en guild som heter Locomotives.
Memento Mori grrrrrrrrrrrrrrr 😛 😉
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
July 4, 2004
Frud wrote: [quote=Keni]Tja!
Jepp har en lvl60 troll warrior på Shattered Hand...
Kör Horde och är med i en guild som heter Locomotives.
Memento Mori grrrrrrrrrrrrrrr 😛 😉
najs, säg bara till så fixar vi en gankfest
April 20, 2002
Json_81 wrote: Kan ju passa på att fråga om fps oxå.
Jag kör min p4 på ca 3.2ghz med 1.5gb ram och har ett upplåst 6800 (16/6) klockat till 400/850.
I vissa instanser samt IF kan jag droppa till under 20fps. Även plaguelands går lite slött.
Låter det rimligt?
Jag har en 2600+ Barton, 1024mb ram och ett 6600GT och har allt nedställt på minimum och jag har runt 6-8fps utanför banken och i MC. Mycket svårt att spela när det är så. Och jag har även problem med att pingen byggs upp mer och mer ju längre jag är inne i AV. Efter en timme är det ofta uppe över 5000ms och är helt omöjligt att spela.
Kör inga andra program och har Telia 24Mbit.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 22, 2001
Tintin wrote: [quote=Json_81]Kan ju passa på att fråga om fps oxå.
Låter det rimligt?
Jag har en 2600+ Barton, 1024mb ram och ett 6600GT och har allt nedställt på minimum och jag har runt 6-8fps utanför banken och i MC. Mycket svårt att spela när det är så. Och jag har även problem med att pingen byggs upp mer och mer ju längre jag är inne i AV. Efter en timme är det ofta uppe över 5000ms och är helt omöjligt att spela.
Kör inga andra program och har Telia 24Mbit.
Jaha, då kanske jag inte ska klaga 🙂
2 Guest(s)