March 10, 2003
Hmm.. verkar som ATi korten flyter bättre i WoW. Mitt 9800pro droppar sällan under 20fps när det händer mycket.
Pingen har aldrig varit problem direkt. Har dock en fiberlina som jag sitter på och inte ADSL.
Sitter med 3500+, 2gb Ram, 9800pro maxad grafik i 1024x768.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
February 22, 2003
GatriC wrote: [quote=BelGarath]Ingen som spelar på Skullcrusher?
lvl 60 dwarf rogue med 21/4/26 🙂
Brorsan lirar där, han spelar i Illuminators, hört talas om dem? 🙂
aa den är rätt stor...vill in där faktiskt eller nån annan stor guild...min nuvarande guild "mythical" suger stenhårt..dom klarar bara 2 bossar i MC
January 14, 2002
BelGarath wrote: [quote=GatriC][quote=BelGarath]Ingen som spelar på Skullcrusher?
aa den är rätt stor...vill in där faktiskt eller nån annan stor guild...min nuvarande guild "mythical" suger stenhårt..dom klarar bara 2 bossar i MC
:bgrin:
På första försöket i MC våran guild körde klarade vi boss 1 och 2, på 7'e eller 8'e så var vi klara med alla förutom ragnaros.
January 17, 2002
fastbullit wrote: [quote=CoLiC] Combatrogues > Allt 😉
ugh.. combat rogue i pvp is teh nightmare!
okay okay AR är bra men sen då? det är kört utan AR 😛
och jag håller inte med dej.. 😛
Hah, eller inte, du måste bara ha någorlunda bra utrustning!
Jag smiskar allt i min väg, förutom en del prep rogues som ibland vinner på att dom kan köra vanish 2 gånger och få in dubbla ambushes, men det funkar bara mot andra rogues. Combat rogues tar alla klasser med mer eller mindre lätthet.
Har just nu 4655 HP, 29% crit och 34% dodge med min rogue (Inget PVP gear, bara Nightslayer/Bloodfang). Räds min skada då jag börjar critta sinister strikes på 600-800 på cloth/leather/mail.
Offspeccade warriors är jobbiga med bra utrustning, men man får bara se till att dom inte får tag i en helt enkelt.
Vore kul att mötas i en duell 😛
July 4, 2003
BelGarath wrote: [quote=GatriC][quote=BelGarath]Ingen som spelar på Skullcrusher?
Illuminators är ju inte så stora, de klarar bara 3 bossar i MC 🙂 Fast de har precis börjat.
February 22, 2003
CoLiC wrote: [quote=fastbullit][quote=CoLiC] Combatrogues > Allt 😉
Jag smiskar allt i min väg, förutom en del prep rogues som ibland vinner på att dom kan köra vanish 2 gånger och få in dubbla ambushes, men det funkar bara mot andra rogues. Combat rogues tar alla klasser med mer eller mindre lätthet.
Har just nu 4655 HP, 29% crit och 34% dodge med min rogue (Inget PVP gear, bara Nightslayer/Bloodfang). Räds min skada då jag börjar critta sinister strikes på 600-800 på cloth/leather/mail.
Offspeccade warriors är jobbiga med bra utrustning, men man får bara se till att dom inte får tag i en helt enkelt.
Jag tror jag nog kan ta dig med min stunbuild 21/4/26
Jag crittar 800 me min mace med Sinister strike och ändå har jag bara halva shadowcraft och lite prylar med crittchans
22% crittchans har jag
Men jag måste fan köra molten core mer så att ja får nightslayer och bloodfang
September 28, 2003
CoLiC wrote: [quote=fastbullit][quote=CoLiC] Combatrogues > Allt 😉
Njae.. jag håller inte med dej ändå - combat = PvE tycker jag, combat när jag lvlade och det var rätt surt faktiskt, det finns så lite utility i en sådan build att det helt enkelt inte är värt det. alltså mot en rogue som combat så måste du liksom ha AR+Eva för att lyckas(inte bli blindad+wtfowned utan AR) om dina motståndare vet hur det ser ut när man aktiverar AR dvs så kommer de disabla dej med fear/poly/seduce/blind/intimidating shout/stomp - GW/root vadsomhelst. Dessutom så kan en Sub rogue med full epic göra så mycket mer med en välutvecklad CP generator build såsom 21/4/26 21/8/22 och dessutom ha 3 openers om de är bra med timing (DoTs?)
Jag har 600 DKP nu(fullt NS = 700) och ja vi har tagit ragnaros nu 🙂 jag bara väntar på den där Perden som kommer bli min. 😛
Och vilka spelar på haumarush horde(alts)?
January 17, 2002
fastbullit wrote: [quote=CoLiC][quote=fastbullit][quote=CoLiC] Combatrogues > Allt 😉
Njae.. jag håller inte med dej ändå - combat = PvE tycker jag, combat när jag lvlade och det var rätt surt faktiskt, det finns så lite utility i en sådan build att det helt enkelt inte är värt det. alltså mot en rogue som combat så måste du liksom ha AR+Eva för att lyckas(inte bli blindad+wtfowned utan AR) om dina motståndare vet hur det ser ut när man aktiverar AR dvs så kommer de disabla dej med fear/poly/seduce/blind/intimidating shout/stomp - GW/root vadsomhelst. Dessutom så kan en Sub rogue med full epic göra så mycket mer med en välutvecklad cerebral pares generator build såsom 21/4/26 21/8/22 och dessutom ha 3 openers om de är bra med timing (DoTs?)
Jag har 600 DKP nu(fullt NS = 700) och ja vi har tagit ragnaros nu 🙂 jag bara väntar på den där Perden som kommer bli min. 😛
Och vilka spelar på haumarush horde(alts)?
Daggers i MH är för kvinnor 😛 Tacka vet jag Chromatically tempered blade som snart blir min i BWL 😛 Vi håller på å döda Firemaw nu ^^
Faktum är att 1v1 PvP knappt existerar sedan BG, nu måste du kunna hantera mer än en motståndare allt som oftast, och då kan du inte slå en combat rogue. Jag kan tex ta 3 lvl 60 med lite flyt på hur länge stuns sitter i å så, 1v2 är inga problem med sap + AR direkt, sen vanish etc etc.
Jag ska FRAPSa lite pvp åt dig så ska du få se vad jag menar 😛
September 28, 2003
Jag lever o brinner fortfarande för de där enstaka bra fighterna man får utanför BGs och roamar fortfarande WP/EP i jakt på sköna kills, om jag pvpar överhuvudtaget Dvs.. inte farmar zul'gurub, outdoor/indoor bossar, och colic lycka till med chroma, garanterat nån fumlig hunter från SA som sätter emot T.T, spela warrior för fan, hade passat din spelstil som en handske. 😀
January 17, 2002
fastbullit wrote: Jag lever o brinner fortfarande för de där enstaka bra fighterna man får utanför BGs och roamar fortfarande WP/EP i jakt på sköna kills, om jag pvpar överhuvudtaget Dvs.. inte farmar zul'gurub, outdoor/indoor bossar, och colic lycka till med chroma, garanterat nån fumlig hunter från SA som sätter emot T.T, spela warrior för fan, hade passat din spelstil som en handske. 😀
Samma här, BGs kan vara roliga, men det finns inget som slår ett lyckat bakhåll i Blackrock mountain 😛
Just nu är vi lite halvfast på Ebonroc i BWL, inte för att han är direkt svår, utan för att våra warriors har semester och vi inte kan få upp en taunt chain som är lång nog.
Har dessutom ändrat mig ang Chromatically Tempered blade, den kan nån hunter få lov att bidda på om han så gärna vill (Eller får, hård ledning i guildet, hunters sitter med pungen i kläm då de vill ha +crit/agi svärd/daggers etc och det finns rogues utan dem) 😛 Claw of the black drake ( http://wow.allakhazam.com/db/i.....item=19365 ) hägrar rätt saftigt nu sedan jag insåg att Fist weapon spec ger +crit 😛 37% obuffad critrate och närmare 50% fullt buffad + en ny ring, cape och bälte.
SS spam med 110 energy, AR, BF och ~1400 buffad AP med dom förutsättningarna, någon? :> *bitchslap*
1 Guest(s)