March 20, 2003
chippen wrote: jo jag spelar och tycker att det hackar lite mycket (speciellt vid start och så vidare)
du tror inte att jag behöver ett frächare grafikkort då?
Har
1700+
512 ram
gf3ti200
och det är väääldigt sällan jag stör mig på hastigheten.
Skaffa mer ram! 512 kommer göra att hela datorn känns mkt fräschare.
October 26, 2002
Keni wrote: [quote=chippen]som jag förstod så skulle min sunkiga gamla dator inte riktigt palla trycket för WOW (se sign)... vad är det som är mest i behov av uppgradering för att det ska funka bättre??
förseten, nån som vet hur man ska göra för att kuna tämja beasts med en hunter (det ska väll gå?)
ja det går, du får skillen på lvl 10 sedan kan du tämja monster som är en lvl lägre än dig själv..
okej tackar...
Pim_: okej du får jag prova det 🙂
December 25, 2000
richardb wrote: ViU vad menar du? Jag har inte förbokat spelet, jag betalade 100 kr för att spela betan..
Om du inte syftar på fileplanet-betan för US och har betalat 100kr för att lira den här betan har du antingen blivit lurad eller missförstått hela saken. Det man betalade ska vara förbokningsavgiften, dvs en avgift som de drar av från det fulla priset när du sedan köper spelet.
March 23, 2004
ViU wrote: [quote=richardb]ViU vad menar du? Jag har inte förbokat spelet, jag betalade 100 kr för att spela betan..
Om du inte syftar på fileplanet-betan för US och har betalat 100kr för att lira den här betan har du antingen blivit lurad eller missförstått hela saken. Det man betalade ska vara förbokningsavgiften, dvs en avgift som de drar av från det fulla priset när du sedan köper spelet.
Jo.. jag trodde att jag skulle få hela spelet 100 kr billigare om jag köpte betan. Men när jag mailade spelbutiken.se och frågade hur det låg till sa dom bara: "vi har inte det erbjudandet".
June 17, 2002
richardb wrote: [quote=ViU][quote=richardb]ViU vad menar du? Jag har inte förbokat spelet, jag betalade 100 kr för att spela betan..
Jo.. jag trodde att jag skulle få hela spelet 100 kr billigare om jag köpte betan. Men när jag mailade spelbutiken.se och frågade hur det låg till sa dom bara: "vi har inte det erbjudandet".
Om det var dom du betalade 100 kr till o dom nu vägrar ge dig rabatten så ska du ringa Blizzard o tjalla att dom missbrukar det...
May 19, 2003
Ahh! Blir galen! Vart fan hittar man Nightsaber Stalker? Är Night Elf hunter, och har som uppgift att tämja en sånda. har gjort det förrut, när jag körde Open Beta, men kan fan inte hitta dom nu. Hittar bara vanliga Nightsabers. Vart finns Nightsaber Stalkers?
EDIT: Hittade det. Nu en annan jobbig grej. Ska tämja ett nytt djur, men kan inte ta bort mitt gamla! Grr, blir så arg på detta ibland. Bara för att det djuret jag har inte är ett riktigt pet, så kan jag inte ta bort det.
EDIT 2: Allring löst nu, dom hade visst ändrat lite sen förra betan, tror jag iaf 😀
March 23, 2004
MULLVADEN wrote: [quote=richardb][quote=ViU][quote=richardb]ViU vad menar du? Jag har inte förbokat spelet, jag betalade 100 kr för att spela betan..
Om det var dom du betalade 100 kr till o dom nu vägrar ge dig rabatten så ska du ringa Blizzard o tjalla att dom missbrukar det...
Jo.. jag får väl göra det 🙂
Såg att blizzard hade en svensk telefonsupport man ringer gratis till, ska ringa dit och se om man inte kan tvinga dom 😛
July 9, 2003
ViU wrote: [quote=Vamp]En liten fråga. Om man köra detta gratis account nu på phase 2, kommer man kunna ha den (de) gubbarna som i release sen?
Nej.
jag hörde att dom som körde final beta korea versionen fick behålla sina snubbar från betan till retail men det kanske bara var ett rykte..
edit: tänkte inte på att det var från phase 2 accounten du menade.. dom vet jag inget om...
May 19, 2003
Deadleg wrote: [quote=ViU][quote=Vamp]En liten fråga. Om man köra detta gratis account nu på phase 2, kommer man kunna ha den (de) gubbarna som i release sen?
Nej.
jag hörde att dom som körde final beta korea versionen fick behålla sina snubbar från betan till retail men det kanske bara var ett rykte..
edit: tänkte inte på att det var från phase 2 accounten du menade.. dom vet jag inget om...
Om man ber snällt så kanske man får ha dom vid release 😎
3 Guest(s)