May 19, 2003
Ctrl wrote: ??? Var har du letat igentligen ?? enligt flera sidor jag kollat på finns det i lager.
Huh? Vart?
Jag har letat på Webhallen, Softwareexpress, och sen ALLA sidor som sålde spelet enligt pricerunner. Sen kollade jag på On Off och Åhlehns i Mora, och ingen har haft det. 😕
May 19, 2003
Ctrl wrote: Du kan dock inte köra samma gubbar på de kontona. Dom kommer vara helt oberoende.
Gissar på att du menar Guest nyckeln som oftast följer med.
Ja, man får med 10-dagars trail.
Men har för mig att man kan fortsätta på sitt trail account bara man har en retailnyckel, vilket jag har.
July 22, 2003
Vamp wrote: [quote=Ctrl]Du kan dock inte köra samma gubbar på de kontona. Dom kommer vara helt oberoende.
Men har för mig att man kan fortsätta på sitt trail account bara man har en retailnyckel, vilket jag har.
Det stämmer bra att man kan göra så. Först köra med 10-dagars och sen registrera med retail, inga problem att fortsätta på samma gubbe eller nåt.
May 19, 2003
smurfen- wrote: [quote=Vamp][quote=Ctrl]Du kan dock inte köra samma gubbar på de kontona. Dom kommer vara helt oberoende.
Det stämmer bra att man kan göra så. Först köra med 10-dagars och sen registrera med retail, inga problem att fortsätta på samma gubbe eller nåt.
Bra. Synd att jag redan skapat mitt account på retail nyckeln.. men men 😀
December 31, 2001
Om du läser lite här så hittar du snart många olika varianter som du kan köra.
Som de flesta spelarna kör så man kan känna sig lite mindre unik 😀
December 31, 2001
Exakt men det kostar pengar 🙂
För 1g sen 2g sen 5 sen 10 sen 15 osv upp till 50g sen tar det stopp där.
Vet inte hur många gånger jag gjorde på min warrior, tror jagbetalade runt 30g sist jag gjorde det.
Man blir hela tiden bestraffad om man vill ändra på sin karaktär i det förbannade spelet 🙁
December 31, 2001
Vamp wrote: Hehe ok, men mer än 1-2 gånger ska man väl inte behöva ändra tycker jag :D.
Efter varje patch som din klass ändras ungefär för att få ut så hög dps som möjligt eftersom blizzard älskar att ändra klasserna och straffa spelarna samtidigt som då måste göra om sina talents.
May 19, 2003
Death On Wings wrote: [quote=Vamp]Hehe ok, men mer än 1-2 gånger ska man väl inte behöva ändra tycker jag :D.
Efter varje patch som din klass ändras ungefär för att få ut så hög dps som möjligt eftersom blizzard älskar att ändra klasserna och straffa spelarna samtidigt som då måste göra om sina talents.
Äh, så noga orkar man inte vara :P. Är ju mest det att första gången så har man just ingen aning vad som är bra för PVP tills man redan har satt ut alla poäng 😉
1 Guest(s)