April 20, 2002
Gnome Warlock är jag själv.
Guild Nulli Secundus på Bladefist
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
October 23, 2004
Har ett nytt account nu och kör Orc Shaman, lvl 37 på Shattered Hand med namnet Slaught.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
October 23, 2004
http://www.worldofwarcraft.com.....html#armor
Sett dessa? :P:P:P
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
July 4, 2003
SoulBurn wrote: har aldrig brytt mig om att skriva här men 😛 har iaf en 60 dwarf-warrior på ragnaros som main, funderar på att köra upp en tauren-druid nästa gång om jag orkar köra om.. ska nog lira på bloodfeather isf, har en shaman där jag kan få lite guld ifrån ;P
Vafals, jag har också en 60 dwarf warrior på ragnaros som main 🙂
Vilken guild spelar du i?
July 10, 2003
GatriC wrote: [quote=SoulBurn]har aldrig brytt mig om att skriva här men 😛 har iaf en 60 dwarf-warrior på ragnaros som main, funderar på att köra upp en tauren-druid nästa gång om jag orkar köra om.. ska nog lira på bloodfeather isf, har en shaman där jag kan få lite guld ifrån ;P
hehe 🙂 sammanträffande, jag lirar just nu i leviathan, själv då?
October 23, 2004
En fråga...
är det förbjudet att rekrytera guildmedlemmar i den här tråden?
July 4, 2003
SoulBurn wrote: [quote=GatriC][quote=SoulBurn]har aldrig brytt mig om att skriva här men 😛 har iaf en 60 dwarf-warrior på ragnaros som main, funderar på att köra upp en tauren-druid nästa gång om jag orkar köra om.. ska nog lira på bloodfeather isf, har en shaman där jag kan få lite guld ifrån ;P
Spelar i Syndicate fast har inte varit online på typ en vecka, har börjat tröttna. Vad heter din gubbe? Min dvärg kallar sig själv för Swen.
July 10, 2003
GatriC wrote: [quote=SoulBurn][quote=GatriC][quote=SoulBurn]har aldrig brytt mig om att skriva här men 😛 har iaf en 60 dwarf-warrior på ragnaros som main, funderar på att köra upp en tauren-druid nästa gång om jag orkar köra om.. ska nog lira på bloodfeather isf, har en shaman där jag kan få lite guld ifrån ;P
Spelar i Syndicate fast har inte varit online på typ en vecka, har börjat tröttna. Vad heter din gubbe? Min dvärg kallar sig själv för Swen.
Okej, den känner jag till, har nog sett dig också nu när jag tänker efter 😛 Min döpte jag dumt och fantasilöst till Sooulburn *ångra* 😀
September 20, 2001
Jag fick en 14 dagars trial av en kompis nu, och äntligen har jag lyckats att registrera ett konto, efter att ha försökt i ett par dagar. Blizzard behöver lite bättre kapacitet tror jag...
Jag använde mig av ett Maestro e-kreditkort, so far so good...
Får förresten Blizzard använda sig av BT-protokollet för sina uppdateringar? Räknas inte det som komersiellt syfte?
October 28, 2002
Nu blir det WoW igen!
Startar ny char på ny server. En PvP med så låg pop som möjligt bara (Så man slipper allt jävla latency bajs som varit då jag spelat på Stormscale / Burning Blade).
Blir väl horde tror jag.
Skulle gärna ha ngn att spela med... någon här som är sugen på att skapa ny karaktär och gamea lite? Alla mina polare är ju redan 60 och vägrar börja om :(.
Får väl se iaf det blir ngn ny trevlig guild även.
April 20, 2002
Vi håller på med tredje bossen i BWL just nu.
MC farmar vi på under 4 timmar varje söndag innan vi går till BWL.
ZG har vi på farmning och Onyxia också.
Det enda vi gör nu är att vänta på AQ så vi får något att göra igen 😛
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)