October 23, 2004
Death On Wings wrote: [quote=(mannen)]Om man köper WoW. måste man betala i månaden eller kan man välja att man köper 60 dagars kort ist ?
Finns 60 dagars play card på webhallen.
Dow du har inte märkt att du o jag är med i samma guild på SH?
"Damage" 🙂
Du har i alla fall samma namn och avatar på det forumet 🙂
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
December 31, 2001
Frud wrote: [quote=Death On Wings][quote=(mannen)]Om man köper WoW. måste man betala i månaden eller kan man välja att man köper 60 dagars kort ist ?
"Damage" 🙂
Njepp det har jag inte märkt 😀
Såg det dock nu 😛
October 23, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Frud][quote=Death On Wings][quote=(mannen)]Om man köper WoW. måste man betala i månaden eller kan man välja att man köper 60 dagars kort ist ?
"Damage" 🙂
Njepp det har jag inte märkt 😀
Såg det dock nu 😛
hehe coolt 😛
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
December 31, 2001
Någon som har en aning om det kommer några fler Battleground snart ? Börjar tröttna på de som finns.
Och det vore ju inte fel med att införa en "cap" i alla BG
Ungefär så som battlefield fungerar, du har 500 tickets att få trupper för alltså du och dina medspelare när de är slut så har de andra laget vunnit, man blir då lite försiktig och inte bara rusar in och ska slå på så mycket som möjligt och antagligen blir det lite mer strategi och folk försöker överleva, man kanske får en kännsla att livet är värt något då 😀
October 23, 2004
Death On Wings wrote: Någon som har en aning om det kommer några fler Battleground snart ? Börjar tröttna på de som finns.
Och det vore ju inte fel med att införa en "cap" i alla BGUngefär så som battlefield fungerar, du har 500 tickets att få trupper för alltså du och dina medspelare när de är slut så har de andra laget vunnit, man blir då lite försiktig och inte bara rusar in och ska slå på så mycket som möjligt och antagligen blir det lite mer strategi och folk försöker överleva, man kanske får en kännsla att livet är värt något då 😀
Gillar din idé. Det där med tickets. Hoppas dom gör något liknande i nästa BG!
October 23, 2004
Alltså hur gainar man rep i AB? är det när man tar över baserna eller räknas tiden man är inne, eller hur är det?
December 31, 2001
Frud wrote: Alltså hur gainar man rep i AB? är det när man tar över baserna eller räknas tiden man är inne, eller hur är det?
Du poäng per "tick" som du är inne.
Var 400e resurcs ditt lag får in får du 10rep
Sen får du även 50 rep för att vinna en match när du lämnar in de där 3 sakerna du får.
Så du får 100 poäng för varje vinst 🙂
Har för mig att det ska vara så 😛
October 23, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Frud]Alltså hur gainar man rep i AB? är det när man tar över baserna eller räknas tiden man är inne, eller hur är det?
Du poäng per "tick" som du är inne.
Var 400e resurcs ditt lag får in får du 10rep
Sen får du även 50 rep för att vinna en match när du lämnar in de där 3 sakerna du får.
Så du får 100 poäng för varje vinst 🙂
Har för mig att det ska vara så 😛
Kay kay 🙂 Tack så mycket. Känns som att det blir segt att bli exalted med The Defilers då... 😛
October 23, 2004
Death On Wings wrote: Jo det är det men man får ju bra mycket mer honor per kill oxå så man kan ju stiga en hel del i rang.
Det är sant. Har speccat om till pvp nu jag, så nu ska jag försöka ranka lite 😛
July 29, 2003
Ah, här fanns visst en Wow-tråd
Spelar på Skullcrusher, i guilden Illuminators http://illuminators.zork.se (ftw)
o detta är min kewla karaktär
http://wow.allakhazam.com/prof.....tml?751175
Nån annan som lirar på Skullcrusher?
July 4, 2003
Hans-Erik wrote: Ah, här fanns visst en Wow-tråd
Spelar på Skullcrusher, i guilden Illuminators http://illuminators.zork.se (ftw)
o detta är min kewla karaktär
http://wow.allakhazam.com/prof.....tml?751175Nån annan som lirar på Skullcrusher?
Hjälpte dig med discord för några dagar sen ^^ var inne på brorsans karaktär, Dimoak.
1 Guest(s)