October 23, 2004
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
June 4, 2004
Frud wrote: http://video.google.com/videop.....ring+dance
hahaha 😀
Alltså, vad är det för fel på vissa? Allvarligt talat, stackars norrmän säger jag bara, de dumförklarar ju sig själva! 😛
March 2, 2005
hej jag köpte idag wow.. men problemet är att när ja ska registrera mitt account på denna sidan funkar inte länken ja ska gå in på
http://www.wow-europe.com/en/gamecard/
länken signup.wow-europe.com. går inte hos mig så ja kan inte registrera!? är det så hos er också?? vad ska ja göra?
January 4, 2003
https://signup.wow-europe.com/ funkar utmärkt hos mig.
December 31, 2001
Här har ni något att läsa.
September 28, 2004
Hejsan!
Sitter och lirar WoW på min Laptop för tillfället.
Det är en "hyffsat" bra dator (drar en spec på den lite längre ner). Även att datorn klarar WoW helt och hållet på den prestandan den har så lyckas jag få "lite" (läs mycket) FPS drop's hit och dit.
Ligger vanligtvis på runt 50-60 fps, men helt plötsligt sjunker fps'en till runt 10-15fps.
Detta kan hända vart fasen som helst. Just nu i skrivandet's stund sitter jag inne i Gallow's Ned Tavern, utan något som helst folk, och FPS'en droppar rakt ner.
Jag har testat att sänka grafikinställningarna, men det hjälper inge vidare.
"Spec."
2.0Ghz Intel Centrino
2GB RAM
GeForce Go 6800 256MB
Behövs det mer info på datorn erller dylikt så säg till!
Skulle vara hur gött som helst att kunna lira utan dessa äckliga FPS droppsen :< Tack på förhand!
September 28, 2004
Json_81 wrote: Ett temperaturövervakningsprogram kan ställa till det så.
Har ju tydligen något "inbyggt" temperaturövervakningsprogram för grafikkortet. Eller, ja...om det e inbyggt vettifan, men det finns under inställningarna för kortet så :). Kan man göra något med detta tro?
Har ju märkt att datorn är lite småvarm sådär när man lirar, men man tycker ju att den ska klara sig endå. Har man sådan prestanda på en laptop så är den då inte byggt för att man bara ska sitta och slösurfa på blocket liksom 😛
November 22, 2001
EcleftiC wrote: [quote=Json_81]Ett temperaturövervakningsprogram kan ställa till det så.
Har ju tydligen något "inbyggt" temperaturövervakningsprogram för grafikkortet. Eller, ja...om det e inbyggt vettifan, men det finns under inställningarna för kortet så :). Kan man göra något med detta tro?
Har ju märkt att datorn är lite småvarm sådär när man lirar, men man tycker ju att den ska klara sig endå. Har man sådan prestanda på en laptop så är den då inte byggt för att man bara ska sitta och slösurfa på blocket liksom 😛
Kanske. När jag hade problemet hade jag installerat nvidias egna grejer samt "övervakningspanel".
Ctrl, mår bra är en konstig definition. En dator ska klara av att gå på max hela tiden. Annars är det något fel på den.
June 4, 2004
Coalan wrote: [quote=Popeye]Man kan ju se hur stor crit-chans man har med närstridsvapen om man trycket på "p" och sedan på fliken "general". Men min fråga är, kan man som "caster" se hur stor chans det är att man crittar med magierna!?
Sök på theorycraft på curse-gaming.
Tack så J***A mycket!!! :D:D:D:D
October 11, 2006
EcleftiC wrote: Hejsan!
Det är en "hyffsat" bra dator (drar en spec på den lite längre ner). Även att datorn klarar WoW helt och hållet på den prestandan den har så lyckas jag få "lite" (läs mycket) FPS drop's hit och dit.
Ligger vanligtvis på runt 50-60 fps, men helt plötsligt sjunker fps'en till runt 10-15fps.
Har du provat att defragmentera HD:n?
2 Guest(s)