October 26, 2002
hmm, jag har nu gått och längtat efter detta spel i x antal år... jag kan inte direkt säga att jag är mäktigt imponerad av den betan jag nu innesitter...
jag är lite besviken måste jag säga, jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag inte riktigt tycker att det är så kul som jag hade hoppats... kanske är det för att servrarna är så pass tomma att det inte riktigt känns som att det är en riktig stad man springer omkring i... eller att strids systemet känns långsamt och passivt...
nån som vet om servrarna kommer ta fler spelare i retail?
nån som vet om man ska ha låg eller hög speed siffra på sitt vapen för att det ska slå fort?
Happy gaming people 🙂
May 19, 2003
chippen wrote: hmm, jag har nu gått och längtat efter detta spel i x antal år... jag kan inte direkt säga att jag är mäktigt imponerad av den betan jag nu innesitter...
jag är lite besviken måste jag säga, jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag inte riktigt tycker att det är så kul som jag hade hoppats... kanske är det för att servrarna är så pass tomma att det inte riktigt känns som att det är en riktig stad man springer omkring i... eller att strids systemet känns långsamt och passivt...
nån som vet om man ska ha låg eller hög speed siffra på sitt vapen för att det ska slå fort?
Happy gaming people 🙂
Jo, håller med dig lite. Är inte heller "helt nöjd" så att såga 😛
Men nånting gör att jag sitter och spelar det iaf, är nog miljön som gör det.
Ang. vapnen så ska, iaf om jag minns rätt, speed vara en hög siffra. Du ser ju annars "Damage per Second", vilket jag tycker är en mycket fin grej att veta =)
October 26, 2002
zTARFAJTER wrote: Speeden ska gärna vara så låg som möjligt......
T.ex en yxa med 3.20 i speed kan ju inte vara så svårt att tänka ut att den är slöare än en dagger med 1.20.
just 1.20 är ju sekunderna mellan slagen...
jo jag hade också nått sånt i tankarna... tackar
May 19, 2003
chippen wrote: [quote=zTARFAJTER]Speeden ska gärna vara så låg som möjligt......
T.ex en yxa med 3.20 i speed kan ju inte vara så svårt att tänka ut att den är slöare än en dagger med 1.20.
Haha, tänkte skriva det, men i mitt svar så brast det i kommunikation mellan fingrarna och hjärnan 😀
January 4, 2003
richardb wrote: Har kollat runt på 5-6 st nätbutiker och överallt står det att retail släpps 11 februari (förutom på spelbutiken.se där det står 10:onde).
Är det blizzard själva som har satt ut detta datum eller gissar bara att butikerna? :S
blizz har inte sagt nåt officiellt
September 14, 2004
Vamp wrote: [quote=chippen][quote=zTARFAJTER]Speeden ska gärna vara så låg som möjligt......
Haha, tänkte skriva det, men i mitt svar så brast det i kommunikation mellan fingrarna och hjärnan 😀
Haha =) , vet hur du menar 😀
July 4, 2004
chippen wrote: hmm, jag har nu gått och längtat efter detta spel i x antal år... jag kan inte direkt säga att jag är mäktigt imponerad av den betan jag nu innesitter...
Happy gaming people 🙂
vet inte du du redan fått svar men..
låg siffra = snabb speed
spelet är ju så sjuk mkt roligare än vad man någonsin kunnat ana..
och det är ju typ för många spelare, ser ju skumt ut när man kommer in i IF och det är helt packat med folk..
<--(lvl 34)
April 20, 2002
Ja det är riktigt roligt.
Tyvärr sitter jag mest och spelar själv på PvP 10 eller med nån Ryss....kompisen som jag skulle spela med har inte haft tid en enda gång.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 4, 2004
Tintin wrote: Ja det är riktigt roligt.
Tyvärr sitter jag mest och spelar själv på PvP 10 eller med nån Ryss....kompisen som jag skulle spela med har inte haft tid en enda gång.
om någon bryr sig på har jag mina allinace chars på server 5 och horde på server 10
( det är faktiskt en NH'are med i min guild )
October 26, 2002
Keni wrote: [quote=chippen]hmm, jag har nu gått och längtat efter detta spel i x antal år... jag kan inte direkt säga att jag är mäktigt imponerad av den betan jag nu innesitter...
Happy gaming people 🙂
vet inte du du redan fått svar men..
låg siffra = snabb speed
spelet är ju så sjuk mkt roligare än vad man någonsin kunnat ana..
och det är ju typ för många spelare, ser ju skumt ut när man kommer in i IF och det är helt packat med folk..
<--(lvl 34)
jag kanske inte har spelat tillräckligt länge.. eller på fel server vad vet jag, jag kommer i vilket fall so hällst fortsätt spela det betan ut
July 4, 2004
Blizzard Entertainment today announced that World of Warcraft® will officially release in Europe on Friday, 11th February, 2005.
wiiiiiii 🙂
May 19, 2003
Keni wrote: http://en.wow-europe.com/
Blizzard Entertainment today announced that World of Warcraft® will officially release in Europe on Friday, 11th February, 2005.
wiiiiiii 🙂
Wee! Vet dock inte om jag har pengar då ^^
March 6, 2001
Fluffy-141 wrote: Ni pratar om att man måste förhandsboka WoW? Frågan är då vilken är det som är släppt? Min kusin och hans polare kör nog med största sannolikhet inte på Betan i alla fall.
I USA så är retail igång sedan i November så om de inte spelar EU Final Beta så är det den som de kör..
2 Guest(s)