November 22, 2001
Death On Wings wrote: Det är endgame som det är nu, vet mycket väl att det kommer nya instancer vid nästa patch men det gör inte mig något gladare då jag inte har något att göra som det är nu förutom då vi raidar.
De instancer som ska komma vid nästa patch kunde lika väl vart släppta redan då många guild så som mitt eget inte har något att göra, likaså verkar det vara för massa andra guilds, finns ingen anledning att ens logga in på "lediga" dagar då det inte raidas.Jag raidade aldrig naxx vid lvl 60 men naxx har blivit så kraftigt nerfad så det är sorligt mot vad det var då, finns ingen utmaning i det längre så länge man inte har med spelare som är totalt blåsta.
25man versionerna av instancerna är lättare än 10 man då man i 25man har råd att förlora några memebers och ändå klara bossen, det går oftast inte i 10man.
Jo, sant. Jag kan väl förstå er hardcore spelare, men jag förstår Blizzard oxå. Majoriteten av spelarna har inte ens hunnit bli 80 än.
Jag tycker det är rätt lagom svårighetsgrad för oss casualspelare, vi har bara dödat 2 bossar i 10-manna Naxx (vilket iofs mest beror på att vi bara hunnit vara inne en gång i ca 2 timmar och det bara är 7st som är level 80).
Håller oxå med om att det är lite klent med saker att göra, i väntan på resten av guilden har jag gjort nästan alla quests och fixat både enhance och resto gear från heroicsen. PVP är ju inte att tänka på i dagsläget, det är ju helt trasigt.
Men jag har iaf min DK att pyssla med 🙂
Är det bara Ulduar som kommer i nästa patch?
August 29, 2004
Så nu har man børjat spelat detta spel igen.
Befinner mig på Ravencrest@Evil Inc under namnet Portale (Mage)
;O
2 Guest(s)