April 20, 2002
Fluffy-141 wrote: Ni pratar om att man måste förhandsboka WoW? Frågan är då vilken är det som är släppt? Min kusin och hans polare kör nog med största sannolikhet inte på Betan i alla fall.
Är det inte släppt i USA?
Kanske där de spelar då.
Har dock inte en aning om ifall det stämmer 😀
*edit
Satt och skrev en stund på detta och så hinner någon före.
Keni wrote:
om någon bryr sig på har jag mina allinace chars på server 5 och horde på server 10
Jag är också horde på 10:an =)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 25, 2000
LuckyLuke wrote: Vad finns det för bra butiker att förboka i? Bor i stockholm, så helst en butik före en internetsida...
Om man köper ett beta konto nu, kan man spela på det när retail kommer, eller måste man hämta ut hela spelet först?
Alla större butiker antagligen, frågan är ju om de har kvar några förbokningspaket.
Nej det kan du inte, den nyckeln du får med pre-order är bara för final betan. Du behöver en annan nyckel för att regga ditt retail konto sedan.
September 16, 2002
Fluffy-141 wrote: Okej 😉 Nej det måste nog vara usa versionen då.Han har ju lirat det några månader så 😀
Closed Beta har dock pågått länge även i Europa.
Och jag kan ha fel här, men det har varit snack om att Européer med amerikanska konton kommer att stängas när väl EU-retail kommer.
March 23, 2004
Tror ni man kan köpa ett grafikkort för ~2-300 kr som funkar hyffsat till wow på lägsta grafikinställningarna? Har ju bra dator i övrigt..
Tänkte köpa nåt billigt skit kort som jag kan använda när jag ska skicka in mitt trasiga. Dock orkar jag inte vara WOW och datorlös i över en månad :).
March 23, 2004
MULLVADEN wrote: jo då.. nåt sjärtigt GF borde väl funka.. men dock VÄLGIDT skabbigt.. men det kan det ju vara värt..
Så väldans skabbigt äre ju inte, brorsan spelar på ett GF4 mx, det laggar iofs litegrann för honom men det beror nog på att han bara har 256 mb minne.
September 16, 2002
richardb wrote: [quote=MULLVADEN]jo då.. nåt sjärtigt GF borde väl funka.. men dock VÄLGIDT skabbigt.. men det kan det ju vara värt..
Så väldans skabbigt äre ju inte, brorsan spelar på ett GF4 mx, det laggar iofs litegrann för honom men det beror nog på att han bara har 256 mb minne.
Hur vet du att det enbart är pga RAM? Jag skulle säga en kombination. Jag tror du kan bättra på grafikkortet eller RAMen men det kommer inte sluta hacka. Behövs nog båda för att slippa det.
Men det är helt rätt attityd! Man kan inte vara utan WoW så länge! :cy:
September 13, 2001
Bara en lite fråga till er med "monster maskiner och kort".
Vad får ni för fps i spelet?
Skriv gärna med minne, proc och grafikkort, om det inte redan står i signaturen.
Tänkte kolla om det var värt att uppgradera datorn.
Har ju tyvärr fastnat i detta spelet nu :banghead: , inte riktigt meningen nä jag började spela bara för att ha en anledning för att dissa det .
Kommer att spela Tauren Druid senare ivf, tyvärr så kan jag inte vara med i NH guilden, har redan lovat bort mig.
March 23, 2004
Chewie wrote: Bara en lite fråga till er med "monster maskiner och kort".
Vad får ni för fps i spelet?Skriv gärna med minne, proc och grafikkort, om det inte redan står i signaturen.
Tänkte kolla om det var värt att uppgradera datorn.Har ju tyvärr fastnat i detta spelet nu :banghead: , inte riktigt meningen nä jag började spela bara för att ha en anledning för att dissa det .
Kommer att spela Tauren Druid senare ivf, tyvärr så kan jag inte vara med i NH guilden, har redan lovat bort mig.
Hur kollar man sin fps?
August 11, 2002
¤&%# obalans på servrarna, såg just Thrall bli ner huggen, pga lagg och många alliance :p
Ska tydligen vara en ratio på 5:4 för att hindra att det blir så många på ena sidan .. men nja vet itne om det är igång :s
Men så såg jag den här tråden tycker det är något blizzard bör fundera på, bara det inte drar horde spelarna :X
April 29, 2004
March 23, 2004
snyde wrote: Jag har hört att det ska gå att köra raskrig mellan allianserna, med slagfält och såna tuffa saker. Vet ni om det blir nåt sånt?
Menar du Battlegrounds eller? Står lite om det på Worldofwarcraft.com. Verkar hur grymt som helst 🙂
June 18, 2004
Tjena!
Har två frågor angående WoW:
1) Min bror och jag ska spela. Krävs det att båda köper spelet eller räcker det med en kartong? Är det serials med?
2) Har ett "alternativt betalningssätt" till kredikkort kommit ännu? Någon som vet vad/hur/när det blir med detta?
Tack på förhand.
January 4, 2003
Nessos wrote: Tjena!
Har två frågor angående WoW:
1) Min bror och jag ska spela. Krävs det att båda köper spelet eller räcker det med en kartong? Är det serials med?
2) Har ett "alternativt betalningssätt" till kredikkort kommit ännu? Någon som vet vad/hur/när det blir med detta?
Tack på förhand.
1: självklart måste ni ha vars en om ni vill spela samtidigt det vill säga
2: time cards
March 23, 2004
Nessos wrote: Ok, tack för svaret. Har du tid för att mer ingående beskriva "time cards"?
Du köper ett kort på affären med en kod på, denna skriver du in där du ska skriva in ditt kreditkortsnummer. Ett kort räcker i 60 dagar, sen får du köpa ett nytt.
Har för mig att det blir lite dyrare än att betala med kreditkort..
4 Guest(s)