January 4, 2003
Nessos wrote: Ok! Kan man köpa detta kort i vilken affär som helst eller? Typ Webhallen i Sthlm?
May 28, 2003
richardb wrote: [quote=snyde]Jag har hört att det ska gå att köra raskrig mellan allianserna, med slagfält och såna tuffa saker. Vet ni om det blir nåt sånt?
Menar du Battlegrounds eller? Står lite om det på Worldofwarcraft.com. Verkar hur grymt som helst 🙂
hehe! "Vi" körde våran egna version... Först va det horderna som stormade oss i redridge med säkert 50 personer, de kom klockan 4a på natten och de va inte många hi lvl inne så vi blev ganska ägda. Nästa kväll ville vi få tillbaks våran heder och simmade över till hordernas sida med 70 personer minst!
October 6, 2003
Vamp wrote: Meh! Någon mer som märkte det mycket tråkiga som hände nyss? Spelar på Server 5, och vi var många som väntade på något kul innan server lades ner. Men poff så var servern nere, utan att något kul hände 🙁
På server 6 kom det lite Infernals och Dreadlords, först i Orgrimmar och sedan i slutsekunderna så kom det även till Crossroads ;P
Själv har jag spenderat hela dagen med lite PvP i Ashenvale. Fyfasiken vad snuskigt roligt det är ;P
March 6, 2001
Vamp wrote: Meh! Någon mer som märkte det mycket tråkiga som hände nyss? Spelar på Server 5, och vi var många som väntade på något kul innan server lades ner. Men poff så var servern nere, utan att något kul hände 🙁
Håller med. En anings antiklimax när man hoppats att nåt fräckt skulle hända.
Själv stog jag utanför Ogrimmar och väntade som ett barn på nyårsafton, men för oss blev det inga raketer
July 4, 2004
Jag spelar också på 5:an stod i IF sista timmen och det kom bara LITE demoner och dom som kom var töntigt dåliga lvl 40 mage huters 🙁 riktigt besviken 🙁 🙁
June 17, 2002
Collateral wrote: Har inte testat betan och har inte sett något hos någon kompis så jag vet inte så mycket men jag undrar vad alla byggnader gör i spelet...sett en himla massa på alla filmer som dom har släppt.
Kan man köpa/sälja saker till "datorn" i dessa hus...?
Va?? Vad hade du förväntat dig?? En hel värld med bara slätter o skogar??? utan ett enda hus eller??
September 13, 2001
Collateral wrote: Har inte testat betan och har inte sett något hos någon kompis så jag vet inte så mycket men jag undrar vad alla byggnader gör i spelet...sett en himla massa på alla filmer som dom har släppt.
Till "datorn" ?
Vad menar du ?
December 28, 2004
Chewie wrote: [quote=Collateral]Har inte testat betan och har inte sett något hos någon kompis så jag vet inte så mycket men jag undrar vad alla byggnader gör i spelet...sett en himla massa på alla filmer som dom har släppt.
Till "datorn" ?
Vad menar du ?
WoW
PC
Blizzards alla filmer dom har gjort.
Byggnader.
VAD GÖR DESSA BYGGNADER?
December 25, 2000
Collateral wrote: [quote=Chewie][quote=Collateral]Har inte testat betan och har inte sett något hos någon kompis så jag vet inte så mycket men jag undrar vad alla byggnader gör i spelet...sett en himla massa på alla filmer som dom har släppt.
Till "datorn" ?
Vad menar du ?
WoW
PC
Blizzards alla filmer dom har gjort.
Byggnader.
VAD GÖR DESSA BYGGNADER?
Rätta (engelska) termen för det du syftar på är NPC (non playable characters), dvs "datorn". Och ja, i nästan alla hus finns det något att göra, kan vara att sälja/köpa saker. Eller att få quests, eller bara bara några personer som står där allmänt och säger några ord.
February 1, 2005
KruxigriM wrote: Jag bokade det idag 😀 Ska bli kul. Jag ska köra dwarf men class vet jag inte. Men om man beställer från internetbutik, kommer man få det på fredag eller får man det inte fören på måndag/tisdag?
Då jag själv vart osäker på detta ringede jag och stämde av.
CDON<->WEBHALLEN wrote: Ok, Ok CDON<->WEBHALLEN skrev inte detta, dom sa det till mig!!! Vi skickar detta spel någon dag innan till-x Onsdag eller Torsdag, men du får det på fredagen
:D/ Så om allt stämmer på posten ska detta då landa på fedagen hos alla som beställt över internet. :D/
January 5, 2002
Vilka ska till Webhallen och slåss på torsdag då? Jag funderar på att åka och hjälpa en polare lite, och det blir isåfall det andra spel jag någonsin köpt (det andra var Duke Nukem 3D :)). Däremot vill jag inte riktigt stå och trängas med femhundra svettiga WoW-nördar, så jag får se hur jag gör. Lär köpa det om några dagar istället.
3 Guest(s)