December 2, 2001
Jag har sagt det förr och jag kan säga det igen...
Alla som har ett spel som inte är släppt behöver INTE vara
en olagligt kopierad version...
Jag fick det här i åtanke när jag läste om snubben som fick upp ett felmeddelande i UT2003...Och sedan låstes tråden.
Jag har också UT2003 i helt laglig beta-version!
Fick det utav min kusin i USA. Låda, manuall och omslag!
Och tänk om jag skriver en ny tråd där det står att jag också
får upp ett felmeddelande och jag inte nämner att det är en laglig kopia
då antar ni automatiskt att det är en olagligt kopierad version.
ALLA INOM DATA ÄR INTE KRIMINELLA! Tänk på det.
October 8, 2001
Trodde UT Betan inte var för allmänheten.
hur har din kusin fått den så fall?
har epic gått ut att ge ut beta versioner till valda i "allmänheten" ?
är han vald så fall har din kusin brytit för beta testare ska inte ge ut stängda betor och det gör din version "olaglig" vell?
bara några funderingar, hoppas du har svar på det.
May 21, 2002
RobbanColeman wrote: Jag har sagt det förr och jag kan säga det igen...
en olagligt kopierad version...Jag fick det här i åtanke när jag läste om snubben som fick upp ett felmeddelande i UT2003...Och sedan låstes tråden.
Fick det utav min kusin i USA. Låda, manuall och omslag!Och tänk om jag skriver en ny tråd där det står att jag också
då antar ni automatiskt att det är en olagligt kopierad version.ALLA INOM DATA ÄR INTE KRIMINELLA! Tänk på det.
haha lyssna på dig själv,du är ju patetisk för fan 👿 👿 👿
Om nu din kusin blev utvald så ska han fan inte sprida betor vidare ochdet tror jag knappast epic games gillar att han och alla andra lamers gör det.
September 12, 2001
en olagligt kopierad version...Jag fick det här i åtanke när jag läste om snubben som fick upp ett felmeddelande i UT2003...Och sedan låstes tråden.
Fick det utav min kusin i USA. Låda, manuall och omslag!Och tänk om jag skriver en ny tråd där det står att jag också
då antar ni automatiskt att det är en olagligt kopierad version.ALLA INOM DATA ÄR INTE KRIMINELLA! Tänk på det.
Du har en animerad avatar...
Det är inte tillåtet att ha det...var vänlig och ta bort denna.
August 19, 2001
Vet du svartet på problemet?
March 17, 2002
ViU wrote: tror inte ett skit på att du har en kartong, manual och cd av UT2003
skiroy, vad är det för fel på animerade avatarer? så länge dom är under 6kb så borde det inte spela någon roll?
Animerade avatarer är ruskigt irriterande när man läser!
Jag är inte skiroy, men han tycker nog samma sak...
Oldschool member since 2002.
December 26, 2001
Tror inte epic skulle förstöra hela hypen genom att släpa betan i butikerna. Ända sättet jag kan tänka mig är att din kusin har lyckas sno orginal förpackning +manual som redan är tryckta (iaf om min teori ska hålla) Sedan har din kusin bränt ut betan och klistrat på nån papperslapp där de står UT "2003" på framsidan.... samolikheten är så stor.
March 20, 2002
December 2, 2001
[ wrote: V[]ajk]Fick omslag och original skiva samt lite andra stuffs när jag beta testade XP av MS samma saker typ när jag fick .NET Beta versionen. Klart dom skickar med omslag och original prylar till beta testare. Tror ni dom slänger ut en typ hemmabränd kopia eller ????
Exakt! Äntligen någon som tror på mej!
Egentligen var mitt budskap när jag startade den här tråden
inte att säga att jag har en laglig beta-version utan mitt budskap
var att man inte ska hacka ner på någon förrens man vet hela historien...
😡 Det kan vem som helst råka ut för!
1 Guest(s)