June 3, 2001
Lite film från Gran Turismo 4 😀
Film
Filmen är ca 466mb och är i .mov
September 1, 2002
Lite offtopic:
Fasiken vad arg man blir på GT3. Har det till PS2:an men har tyvärr ingen ratt men det skall väl gå att spela/klara ändå?
Det är ju så innihelsike förjäkligt svårt att skaffa de olika licenserna/körkorten, och de vanliga loppen är inte särskilt lätta dem heller.
Jag trodde jag var medelbra på tevespel men GT3 tar ju kol på allt vad självkänsla man har. Varför har dom inte tagit med olika svårighetsgrader i Grand Turismo mode?
Det är Rygar-varning på detta spel alltså. Ush..
September 28, 2003
Gamblor wrote: Lite offtopic:
Fasiken vad arg man blir på GT3. Har det till PS2:an men har tyvärr ingen ratt men det skall väl gå att spela/klara ändå?
Det är ju så innihelsike förjäkligt svårt att skaffa de olika licenserna/körkorten, och de vanliga loppen är inte särskilt lätta dem heller.
Jag trodde jag var medelbra på tevespel men GT3 tar ju kol på allt vad självkänsla man har. Varför har dom inte tagit med olika svårighetsgrader i Grand Turismo mode?Det är Rygar-varning på detta spel alltså. Ush..
äsch gt3 tog jag och min polare tre dar 😕 utan nån jävla ratt
December 25, 2000
Gamblor wrote: Lite offtopic:
Jag trodde jag var medelbra på tevespel men GT3 tar ju kol på allt vad självkänsla man har. Varför har dom inte tagit med olika svårighetsgrader i Grand Turismo mode?Det är Rygar-varning på detta spel alltså. Ush..
Man har sina ups and downs, att ta guld på licenserna är jävligt svårt, men man behöver inte ha guld (inte på alla iaf, har just börjat spela, tror t.om. att man kan få dem genom att bara ha brons på alla). Om det är svårt att köra vanligt race så kör det lättaste du vinner som ger mycket pengar några gånger, inte världens roligaste men snart har man råd med en ny bil och sen lite upgraderingar 🙂
1 Guest(s)