December 2, 2001
http://www.warriors2.com/defau.....edby=52154 :-] Men dom har börjat ta betalt för det nu.... 30 kr/månad eller 75kr för 3 månader...
May 9, 2001
Textbaserade spel? Herregud vad trist det låter. Ungefär som Drakar och Demoner spelet man körde när jag var 15 år. Det var alltså inget dataspel. PC var ju inte så väldigt vanligt på den tid jag var 15 år. Då var det nog mest Commodore 64 och 286:or som gällde. 286 datorerna kostade ju massor på den tiden. Jag var 15 år för 13 år sedan. Jupp, jag är 28 år idag och kan ju säga att ni som är 15 år idag har inte varit med på den gamla goda tiden med Amiga och Commodore 64. Oj vilken nostalgitripp det blev nu då.
December 2, 2001
Darth Oski wrote: warriors spelade jag mycket förr men gav upp när dom skulle ha pengar, lite snålt det där tycker jag.
Jag tycker det inte är mycket pengar att bråka om... det är ju skitkul!!
har hänt en hel del sen han började ta betalt för att spela... mycket förändringar och så... 🙄
Såg även nyss att man spelar dom första 10 dagarna gratis när man reggar sig... och gillar man spelet och vill fortsätta så är det bara att betala genom att ringa ett av telefon nummren... :worshipp:
1 Guest(s)