May 24, 2001
Sitter med Op flashpoint i burken 😀 , nog e det grymt alltid..men vi får se om det håller i längden.
rek system krav är: P3 500Mhz,128Mb ram ,32 Mb 3d kort
/micke
-----------------
My Computer:
Processor PIII 800EB@852 MHz
Graphics Card:Absolute Outrageous GeForce2GTS 205/348
Ram pc133 256MB 2*128
Motherboard Model:ASUS CUV4X
HD Generic 20 GB
Win Me
[ Detta inlägg ändrat av michael_ew 2001-06-18 17:59 ]
Demot funkade bra på mitt system.. men det hoppade ur när jag skulle fly från en stridsvagn.. men det var kanske lika bra!
Nä men jag är riktigt sugen på att ha fullversionen! Verkar riktigt coolt!
Tekniknörd som gillar att träna.
May 24, 2001
2001-06-22 00:39, skrev Anton:
Demot funkade bra på mitt system.. men det hoppade ur när jag skulle fly från en stridsvagn.. men det var kanske lika bra!
Nä men jag är riktigt sugen på att ha fullversionen! Verkar riktigt coolt!
Sitter med full versionen..Det finns nåra riktigt häftiga uppdrag på spelet, som tex Sniper, bombman. Väntar bara på att få testa det i multiplayer
/micke
Shit jag måste alltså få tag i fullversionen! Jag tycker det är riktigt fräckt när det är så realistiskt med siktet osv..
Den verkar helt ok men grafiken e inte den bästa .. Påminner om Delta force... Dom kanske använder liknande grafikmotor som i DF 1 o 2......
Det är defenitivt inte samma grafikmotor som i Delta Force 1 o 2!
Jag förstår inte hur du kan jämföra deras grafik med operation flashpoint! Jag tycker det är riktigt bra grafik i OPF!
April 24, 2001
2001-06-23 00:30, skrev Anton:
Den verkar helt ok men grafiken e inte den bästa .. Påminner om Delta force... Dom kanske använder liknande grafikmotor som i DF 1 o 2......
Det är defenitivt inte samma grafikmotor som i Delta Force 1 o 2!
Jag förstår inte hur du kan jämföra deras grafik med operation flashpoint! Jag tycker det är riktigt bra grafik i OPF!
Håller med, fett häftigt spel dessutom.
Ja om man kör med max details 1280*1024 så är det grymt snyggt!
Men jag har bara demon.. HJÄLP!! 😀
1 Guest(s)