April 13, 2002
Jag spelade de för länge sen, men då var de så j**la buggigt, men de har nog kommit patchar som fixar de så det är ju värt att prova iaf, systemkraven vet jag inte, men de funka fint på min P3 800, 384RAM å TNT2
[ Detta Inlägg ändrades av: Zeeero den 2002-04-21 00:12 ]
March 2, 2002
minimum krav:
Pentium2 400MHz
64RAM
16mb grafikkort
8x cd rom
450mb hd
Rekomenderade:
Pentium3 600MHz
128RAM
32mb grafikkort
24x cd rom
MVH jojje
[ Detta Inlägg ändrades av: jojjehojj den 2002-04-21 00:17 ]
January 2, 2002
Hmmm, det spelet kan jag verkligen rekommendera med tanke den uppsjö av uppdrag, kampanjer och alla möjliga former av tillägg som finns att hämta hem överallt på nätet utöver orginaluppdragen. Har iofs lagt spelet på is ett tag men codemasters har lagt ner mycket möda på updateringar för att göra det stabilare...och personligen har det endast låst sig ett fåtal gånger - högst 3-4 och då har det mestadels berott på instabila uppdrag från nätet.
Till sommaren skall nästa stora updatering komma - resistance (http://www.bistudio.com/resistance/). Om du inte har bråttom föreslår jag att du väntar tills dess och ser till att köpa nya utgåvan.
August 23, 2001
On 2002-04-21 19:59, PHaT chrippaz wrote:
Snälla köp det inte! Det är helt värdelöst ifall du frågar mig och så j**la fult! Gubben går ju som en femenin b** när man har vapnet frame och springer.... Sen själva spelet är ju inte heller speciellt roligt = dålig grafik och dålig spelkänsla = Dåligt spel!
Om det har dålig grafik heter jag Fia Von Kruse Bruse
June 18, 2001
On 2002-04-21 00:44, [PITA]Neo wrote:
TRO MIG... riktigt riktigt bra spel 😀Jag och några kompisar köpte det... riktigt bra Hur kul som helst i nätverk, + en väldigt bra story
Instämmer till fullo, mycket spännande och bra story, kul att man får göra många moment, köra tanks, helikopter, jeepar o lastbilar.
Rekommenderas verkligen, men för att kunna köra det ordentligt så pratar vi (tycker jag) minimum PIII-1GHz och GTS2 PRO!
September 3, 2001
saken är den att det är en krigs-SIMULATOR!!! .... det innebär alltså att du måste räkna med en lite lång inlärningskurva. Många har inte sån tålamod och övergår i stället till det snabblärda quake 3 i stället... som man inte ens borde jämföra detta spel med.
Mycket bra spel... har bara kört en stund hos en kompis iofs men jag blev mycket nöjd.
1 Guest(s)