March 14, 2002
Kanske någon kan hjälpa till att sparka igång Operation Flashpoint: Cold War Crisis på min dator. För det vägrar att starta. Jag har testat i alla möjliga grafik- och upplösnings lägen, men det vägrar att starta. Har Windows XP Home Edition, 512Mb RAM, 80Gb HD, GeForce4 Ti4200 128Mb, ASUSV7N333-X och en AMD Althon XP 2100+ processor.
Har också testat i kompatibelt läge för Windows 98 men det blir ingen skillnad. När jag klickar på OperationFlashpoint.exe så blinkar bara skärmen till, blir svart och sedan återgår till Windows.
November 8, 2002
gasolin wrote: Kanske någon kan hjälpa till att sparka igång Operation Flashpoint: Cold War Crisis på min dator. För det vägrar att starta. Jag har testat i alla möjliga grafik- och upplösnings lägen, men det vägrar att starta. Har Windows XP Home Edition, 512Mb RAM, 80Gb HD, GeForce4 Ti4200 128Mb, ASUSV7N333-X och en AMD Althon XP 2100+ processor.
Har också testat i kompatibelt läge för Windows 98 men det blir ingen skillnad. När jag klickar på OperationFlashpoint.exe så blinkar bara skärmen till, blir svart och sedan återgår till Windows.
kör orginal så ordnar de sig... man bör vara tyst om sånt här i forumet... har jag fått erfara.
January 11, 2002
jag hade iofs problem med det här, FAST jag har original...
jag ladda ner ett OFFICIELLT program som heter typ...... hmmm "OPF Launcher" eller nått sånt ... kommer inte ihåg exakt va lääängesen.. 😉
men iallafall med det programmet kan du klicka i "Bypass introscreens" eller nått sånt, då funkade det för mig!!
March 14, 2002
[PITA wrote: Neo]jag hade iofs problem med det här, FAST jag har original...
jag ladda ner ett OFFICIELLT program som heter typ...... hmmm "OPF Launcher" eller nått sånt ... kommer inte ihåg exakt va lääängesen.. 😉
men iallafall med det programmet kan du klicka i "Bypass introscreens" eller nått sånt, då funkade det för mig!!
Ok, hittar man det på deras hemsida? alltså http://www.codemasters.com/flashpoint/ . Eller på någon annan sida, är ju värt ett försök
Blue_Moon_ Har jag påstått att det är en olaglig version jag har?
August 4, 2002
Ladda ner senaste patchen/patcharna här . Se till att installera rätt patchar beroende på om du har resistance, redhammer, eller bara original spelet.
2 Guest(s)