September 22, 2003
December 17, 2002
Numrerat efter tid för inköp.
1. Age of Wonders <---- Rabatt eftersom jag hade praktiserat där.
2. Heroes of Might & Magic III: Armageddons blade <---- gratis, praktiserade
3. Command & Conquer: Tiberian Sun <---- REA på SIBA
4. Diablo Battle chest (Diablo II + LoD + 2 böcker) <---- Enda fullpris spelet!!
Cadet - inte en chans att du har 200 spel original, har jag väldigt svårt att tro.
March 4, 2003
The Cadet wrote: [quote=sebbelinan]30 st pc spel ... snart 31 därför man borde köpa ufo:aftermatch faktiskt ...
*krama* Äntligen någon som har insett det. Älska Ufo spelen, och aftermatch ser ut att bli en värdig uppföljare. 😛 😛 😛
Dom 3 spelen ligger på min top 5 list, synd man har Xp så man inte kan lira dem =(
Annars hade man dratt igång dem igen ... "Uppföjarn" Ufo:am e juh lite mera annorlunda, ingen turnbased osv dock så verkar det vara ett riktigt kul lir
December 25, 2000
sebbelinan wrote: [quote=The Cadet][quote=sebbelinan]30 st pc spel ... snart 31 därför man borde köpa ufo:aftermatch faktiskt ...
*krama* Äntligen någon som har insett det. Älska Ufo spelen, och aftermatch ser ut att bli en värdig uppföljare. 😛 😛 😛
Dom 3 spelen ligger på min top 5 list, synd man har Xp så man inte kan lira dem =(
Annars hade man dratt igång dem igen ... "Uppföjarn" Ufo:am e juh lite mera annorlunda, ingen turnbased osv dock så verkar det vara ett riktigt kul lir
Dom går fint att spela i XP, om du får igång XP på en 486;a dvs. Men skaffa en gammal 486;a så fungerar det prima, jag vet för jag har gjort det. Endast för att kunna spela UFO spelen. 🙂
January 30, 2002
sebbelinan wrote:
vadå?`jag har fått både ufo 1 och 2 att funka med mitt xp. kommer dock inte ihåg hur jag gjorde medn om det hade varit något avancerat klur inblandat så hade jag kommit ihåg det. Jag har setat och spelat UFO :AM agrismycket sen igår och det är typ jävligt likt terror from the deep. tillochmed knappar sitter på sama ställen samtidigt som de säger att spelat inte har någonting att göra med ufo 1 o 2. Det är turnbaserat fortfarande till en viss grad men med lite modifikatiioner. Spelet är fortfarande grissvårty på lättaste svårighetsnivån så där känner man igen sig iallafall:==)'
March 4, 2003
ViU wrote:
Dom går fint att spela i XP, om du får igång XP på en 486;a dvs. Men skaffa en gammal 486;a så fungerar det prima, jag vet för jag har gjort det. Endast för att kunna spela UFO spelen. 🙂
De första liren man fick tag på var Ufo 1 och 2, man växte fan upp med dem asså...Ska testa dem på XP nu, har för mig att jag försökte innan men att det inte gick så bra =/
December 25, 2000
Stupid Ass wrote: snackar ni om X-com spelen?
köpte x-com apokolypce (stavning?) häromdan... för 10 kr
dock vet ja inte om d e spelbart på xp1800
tror d va terror from the deep ja o en kompis testa på min "nya" 450 Mhz:are... d gick ju sådär :blink:
Apokalypse går att spela på alla datorer, dom två tidigare spelen går inte vidare bra på något över 486;or.
Men det är ju inte ett problem, bara att skaffa en gammal 486;a och köra 😀
1 Guest(s)