August 9, 2001
Där Far Cry brister skiner Painkiller rejält.
Jag spelade detta spel över nätet och säger bara högt tempo med mycket action. Far Cry är helt jäkla värdelös i multiplayer.
Den hade alla förutsättningar till att bli bra i multiplayer men istället så är det så tråkigt så att man bara vill stänga av datorn.
Painkiller är roligt både som single och multiplayer.
Gillar man Quake 3 med högt tempo i multiplayer så lär man nästan gilla Painkiller också.
March 20, 2003
McKinley wrote: Där Far Cry brister skiner Painkiller rejält.
Jag spelade detta spel över nätet och säger bara högt tempo med mycket action. Far Cry är helt jäkla värdelös i multiplayer.
Den hade alla förutsättningar till att bli bra i multiplayer men istället så är det så tråkigt så att man bara vill stänga av datorn.
Gillar man Quake 3 med högt tempo i multiplayer så lär man nästan gilla Painkiller också.
Ett tips är ju UT2004, bästa multiplayerspelet just nu.
Far Cry är ju tänkt som en singelplayerupplevelse (vilken är ovanligt bra) och man skall inte ha så höga förväntningar på multiplayer då imo.
May 12, 2001
McKinley wrote: Där Far Cry brister skiner Painkiller rejält.
De har ju tyvärr ignorerat multidelen i Far Cry.
Men det har ju alla möjligheter för moddare!
Så säg till när ni hittat en grym mod till spelet! Då jävlar! 😀
November 22, 2001
Pim_ wrote: [quote=Json_81][quote=Pim_]Det är en hjärndöd shooter vilka passar bäst som co-op. Tyvärr finns det inget co-op så jag vete tusan om det är värt att lägga tid på det.
Har du hört talas om deathmatch?
Jo, men jag ser inte hur det skulle kunna slå UT2004.
Ganska enkelt faktiskt.
UT2004 är väl sådär. Jag sitter hellre och lirar QW/Q3.
Painkiller är absolut bättre än UT.
2 Guest(s)