February 10, 2004
Skjut på stenarna han skickar upp i luften med sitt svärd. Som sagt skjut på stenarna så dom träffar honom. Tog 3 min att klara honom (lucifer) när man väl visste hur man skulle göra ^^. Första försöket satt jag och sköt på honom i 30 min utan att det hände något.
Spelet är inte värt att köpa, vilket jag gjorde. 24 banor. Tog inte mer än 2-3 dagar sen var det över..
January 7, 2004
Har fastnat på första leveln kap tre
I ett rum där man blir jagad av något stort monster som inget biter på, måste vara sista gubben i catacombsen.
Det finns en avgrund där eld kommer upp, det enda jag lyckats med är att skjuta sönder taket inuti pentagrammet så att ljus kommer in..
men sedan ??
Tips någon
March 20, 2003
Redgrave wrote: Har fastnat på första leveln kap tre
I ett rum där man blir jagad av något stort monster som inget biter på, måste vara sista gubben i catacombsen.Det finns en avgrund där eld kommer upp, det enda jag lyckats med är att skjuta sönder taket inuti pentagrammet så att ljus kommer in..
men sedan ??Tips någon
Locka ut honom i ljuset....
January 7, 2004
Pim_ wrote: [quote=Redgrave]Har fastnat på första leveln kap tre
I ett rum där man blir jagad av något stort monster som inget biter på, måste vara sista gubben i catacombsen.Det finns en avgrund där eld kommer upp, det enda jag lyckats med är att skjuta sönder taket inuti pentagrammet så att ljus kommer in..
men sedan ??Tips någon
Locka ut honom i ljuset....
Thx
October 2, 2003
Patch 1.15 is now RELEASED!
November 4, 2003
ozric wrote: [quote=ViperBoyy]haha jag dödade boss nr 2 tror jag? vet inte om de va 2an men de va den där med hammaren typ Thor iaf jag dödade honom på 12 sec 😉
Hur lyckades du med det?
du cheatar "PKDemon" oså splattar du hans hammare på några slag o sen honom o sen e han död! :bgrin:
3 Guest(s)