October 28, 2002
Nu valla det lov eller!!
Då blir det ju en del kröka, och mkt mkt lira dator 😛
Så: lite spel skulle man ha!!
Bilspel: Ngt bilspel vore kul....inget formel1 eller nascar o dylikt..
Typ mera action-bilspel, som GTA3 fast mer inriktat på racing 😛
Dom som spelat Rock N Roll Racing på SNES vet vad jag snackar om 😉 vill gärna ha lite strategi i bilspelen också...typ handla nya bilar och trimdelar..! Vad heter nyaste NFS btw??
Action: fick SOF2 rekkat i #nh.se , ngt annat man bör prova?? Vietcong eller sof2??
RPG: gillat diablo2, revenant, realmz, morrowind..ngt lite nyare, roligt..vilket?
reka ngt annat kul också!! CS VILL INTE VETAS AV!
tack tack o glad PÖSK!
April 16, 2003
Ja som Hauk sa ett lite mer avancerat bilspel där du får köpa nya motoroer m.m det vore riktigt läckert men lite RPG så måste jag nog föreslå NeverWinter Nights det är riktigt kul.. Men mitt favoritspel jag har slösat pengar på i 2år är ändå Ultima Online Så otroligt roligt.
October 1, 2001
Senaste NSF: Hot pursuit 2, grymt härligt å prejas med snuten eller lämna dem efter sig i avgaserna =)
Om du inte testat C&C Renegade så är det enormt härligt i multiplayer med baser att förstöra, karaktärer att vara å fordon att köra. I singleplayer är det inte mycket å hurra för även om första banan har härlig känsla. Här finns allt från engineers, mamut tanks å flame tanks till snipers, raketkastare å miniguns.
HL Generations 3 finns för 199kr om du inte spelat OF å BS.
Vad gäller RPGs så finns Arcanum, enormt stort å kan bli lite tråkigt när striderna blir lite väl glesa. Fördelen med spelet är att man kan utveckla sin karaktär enormt mycket, baserat på Fallout motorn. Planescape Torment hetter ett mycket story baserat RPG baserat på BG motorn men det kan åxå bli lite tråkigt pga glest med strider senare i spelet. Båda spelen varar väldigt länge och jag har spelat dem iaf över 100h vardera.
Age of Wonders 2 är ett mycket trevligt RPG som liknar Heroes men jag tycker Heroes är tråkigt, det är inte AoW2. Själv spelar jag ettan just nu för jag vill klara det före jag spelar 2an men demot var väldigt bra. 1an är inte lika bra men ok.
October 28, 2002
WC3, C&C generals och andra spel av den typen orkar jag itne med, less på det konceptet!!
renegade lät intressant..
Men i NSF2 kan man väl köpa bilar o sdå?+ man "har" väl inte bara alla??
Har blivit utlovad ett lån av rallisport challenge, så det ska väl testas!
Dungeon siege har jag provat..lirade det aldrig ngt just dock...hmm.kanske kan va ngt..!!
uj uj!!! 15 min t jolt affären stänger!! "gtg"
thnx peeps!
October 1, 2001
WC3 är grymt mycket bättre än andra strategispel fast man blir lite less på att bygga upp den fördömda basen nästan från 0 varje bana. I början är det många roliga banor där man inte bygger så mycket. Har inte lirat det mycket i multiplay dock gillar inte kontrollerna direkt. Age of Empires 2 med expansion är trevligt multiplayer lir som jag spelat mycket i mina dagar. Det har mycket bra kontroller å erbjuder mer strategi. Annars är ju Myth spelen de bästa, 3an är grymt snyggt åxå å så slipper man bygga baser å samla resurser i de spelen =)
Renegade är klart sköj å så mycket annorlunda än andra FPS spel och kontrollerna för fordon är underbara, därför har jag ungefär 1/3 av speltiden i fordon =) Mycket roligare än BF om du frågar mig. Förbeställde spelet efter att jag lirat demot 6 timmar i sträck =)
NFS2 har olika bilar att välja på på olika banor sen kan man köpa både bilar å banor för att lira med själv men jag vill bara klara av de banor som finns (guld rank alltså).
October 28, 2002
alltså grabbar, nu blir jag nästan lite het på er!!! 😀
V A R F Ö R
varför?
v a r f ö r ?
VARFÖR?
_VARFÖR!??!_
har ingen tipsat mig om Street Legal?!?!?!
såg att ni pratade om det i bilspels tråden en bit upp...
undrade vad det var för något, kollade upp det i Google...
spelet ser underbart ut!!
något mer ni inte tipsat omd :P??
June 3, 2001
Hauk wrote:
har ingen tipsat mig om Street Legal?!?!?!
såg att ni pratade om det i bilspels tråden en bit upp...spelet ser underbart ut!!
Bra spel där man kan trimma bilar. 😀
På bilderna ser det bra ut ja.. men det buggar men än en 60-tals dansare.
Förbannat synd me tanke på att det är så kul i övrigt.
June 3, 2001
Går inte att köra mer än 800x600 med allt på medel på min maskin.
AMD TB 1400@1500, 512DDram, GF4 4600.
1 Guest(s)