August 14, 2001
October 16, 2001
Jag tycker att man borde skriva ut vad man behöver för dator när man kör max på all grafik. Det är ju det man vill göra, för hur kul är ett spel om man måste dra ner grafiken. Då kan man lika gärna skippa det spelet. Så jag tycker att dom ska vara ärliga och skriva att du behöver en sån här FET dator för att spelet ska vara kul.
June 14, 2001
On 2001-12-04 08:23, Meganeoman wrote:
Jag tycker att man borde skriva ut vad man behöver för dator när man kör max på all grafik. Det är ju det man vill göra, för hur kul är ett spel om man måste dra ner grafiken. Då kan man lika gärna skippa det spelet. Så jag tycker att dom ska vara ärliga och skriva att du behöver en sån här FET dator för att spelet ska vara kul.
Det finns ju minimum (för att spelet ska funka) och rekkomenderade (för att det ska se snyggt ut) krav och oftast skriver de båda.
December 22, 2000
On 2001-12-03 15:22, Raw wrote:
I PC Gamers recensioner brukar dom skriva, som tex Ghost Recon är, och är inte...Där skriver dom, Ghost Recon är INTE: Systemkrävande... så rekommenderar dom en P3 733, och 256 Mb RAM och ett 32 Mb Grafik-kort... hmm.
För mej går det lite segt...
ta't lungt nu...! 😛
1 Guest(s)