October 29, 2002
Har jag missat nåt av de kommande stora underbara spelen? Antar att ni själva ganska snabbt ser vilken kategori spel jag gillar...
I fallande ordning efter nuvarande releasedatum;
Breed - Sept
XIII - Okt/Nov (måste köp)
Max Payne 2 - Okt/Nov (måste köp)
Half-life 2 - Nov (dec?) (dubbel-måste köp)
T3 Rise of the machines - Nov
UT2004 - Nov/dec
Far Cry - Dec
Doom3 - Jan-Mar 2004
Call of Duty - Jan-Mar 2004 (måste köp)
Får väl sluta snusa så att frugan låter mig spendera pengar på vad hon kallar "barnsligt skit".
Men man måste ju ha något att göra under vintern när barnen sover och väntar på tomten åsså.
Fast å andra sidan får jag väl visa att det är jag som bestämmer hemma, slå näven i bordet och allt det där.......säkert - ni som inte har kommit upp i stadgad ålder kommer förstå vad jag menar när barnen börjar ploppa ut i strid ström.... fan, köper man något kul (= hemelektronik eller dylikt, typ nåt till datorn) blir det genast föreläsning om vad pengarna skall användas till, eller dem kunde ju satts in på banken - PÅ BANKEN...hur kul är det då?
Men men...lägg gärna till nån titel i kategorin fps om ni vet nån bra, så att man får ytterligare diskussioner som garanterat sätter fart på husefriden hemma!
Ursäkta ordbajsandet...är lite trött efter en natt med sjuka barn - och det ända jag kunde komma på att göra på jobbet idag vara att skriva en inköpslista gällande mördarspel. Måste nog utöka mina arbetsuppgifter, eller ta tag i dem jag har...
January 22, 2003
July 8, 2003
HL2 ska släppas 30 sept
Du glömde S.T.A.L.K.E.R, vet dock inte när det släpps men det kommer nog äga.
http://www.stalker-game.com
October 29, 2002
Ja ta mig där solen inte lyser...kollat omkring och det verkar som de flesta är överens om att releasedatum för HL2 kommer att hållas (iaf vad man läst vad Vivendi och "dem" sagt). Mycket positivt!
Jobbar själv inom spelindustrin och för typ två veckor sedan var "ordet" att HL2 skulle komma till julhandeln vilket gjorde livet surt för oss andra som också vill sälja lite spel under den tiden. 🙂
Call of Duty har officiellt releasedatum per den 5 november. Hoppas det är samma för Norden/Europa/USA.
XIII har release den 10/10.
Max Payne 2 verkar ha release den 22/10.
Dessa är mest intressant för mig. Ser ut att bli en riktigt KUL höst!
January 22, 2003
Vapo wrote:
Call of Duty har officiellt releasedatum per den 5 november. Hoppas det är samma för Norden/Europa/USA.
Antar att det datum är det som gäller för USA...
Hoppas också att det blir samma datum här som där!! Men jag såg att t.ex. så släpps den nya patchen till Battlefield 1942 en vecka senare i Norge jämfört med Sverige. Nu är iofs tillverkarna svenska så det kan ju spela in lite grann...
Men var har du fått din info ifrån om det datumet, har sökt/söker som en galning över nätet efter datum när det släpps. På Webhallen så har de ett datum som säger första kvartalet på 2004 som releasedatum...men det måste fan ändras!
October 29, 2002
Det datum jag gick efter är angett på http://www.gamerankings.com
1 Guest(s)