February 28, 2005
Har precis kommit över en skön gammal viktoriansk divan jag gÀrna behagar att avnjuta nÄgra spel i med pad.
Skulle behöva nÄgra tips pÄ pcspel som funkar bra med pad, en del mÄste man ju anvÀnda mus till dÄ man vill sava mm.
Helst nÄgot i stil med tomb raider eller beyond good and evil(som inte funkar med min logitech-pad)
February 28, 2005
December 27, 2003
r4wj0ck wrote: Àr inte sÄ förtjust i sportgenren förutom thps och en del bilspel..
ska testa splinter cell och metal gear solid II, visste inte att det fanns till pc.
MGS II tilll PC Àr lite... det kÀnns fel. Att köra med tangenbord Àr helt vÀrdelöst, med Gamepad blir det nog bÀttre
en sak till, MGS II till PC Àr pÄ ca 9Gb.... massivt
August 16, 2005
Spel till PC jag nyligen kört med gamepad:
GTA: San Andreas (ha tangentbordet brevid dig bara... fick inte mina knappar att rÀcka till pÄ gamepaden)
Flat Out
Trackmania Sunrise
NHL '06
Det finns dÄligt med spel till PC som man kan köra med enbart handkontroll... du kan ju emulera gamla konsolklassiker sÄ har du ett tusental spel att köra med gamepaden.
February 28, 2005
hittade ett bra program som heter joymouse som gör att paden fungerar som mus..uppenbarligen.
testade en MSGII demo, men kunde inte röra pÄ kameran, eller ska det vara sÄ kanske?..gillar inte dÄ man kommer in i ett rum och kameran befinner sig precis framför gubben.
March 10, 2003
Nja.. det gÄr alldeless utmÀrkt att titta omkring i MGS2. Du har ett perspektiv
dÀr du tittar ur spelkaraktÀrens ögon.
Jag har orginalspelet och har aldrig testat demot. Men dom borde ha
samma möjligheter till kontroll.
âNever argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.â
1 Guest(s)