September 1, 2002
OfflineDelph1 wrote: Det problemet kan jag inte hålla med om att jag har. Det beror kanske på att du har ett ganska ålderstiget lag?
Jag tror jag spelat igenom en hel säsong med Motta och Raul Garcia på mitten 😉
//Andreas
Detta gäller faktiskt alla lag jag kört med. 😕 Nåja, det är bara att lufta avbytarna då!
November 27, 2003
OfflineDinos wrote: hehe något som stör mig äär även att de ställer upp 3-mannamur på frisparkar från 45m 😀
Jag tror faktiskt det finns kommando för hur många mannar det ska vara i muren så det kan vara så att du kommit åt det någon gång 😉
Jag har inte tre män i muren från 45m 😉
R2+ner/upp tror jag det är i PS3-versionen iaf.
//Andreas
September 1, 2002
OfflineUrk... målvakterna alltså! (Jag vet jag klagar som fan på spelet!). Varvar sjuka räddningar med extrema tavlor. Visst det gör en del målvakter i verkligheten också... men inte på detta vis. Typ allt motståndaren skjuter går nästan in :p sen när man väl tror att det ska vara givet mål så kommer keepern flygande...
Jag hoppas nästa PES är mer balanserat.
September 1, 2002
OfflineT0FFE wrote: Jag har aldrig sagt detta förut men jag tror faktiskt FIFA kan ge PES en hård match detta året faktiskt.
FIFA kom allt närmare att hitta rätt med 08 medans PES tappade lite av sin skärpa med 2008 tycker jag
Målvakterna där är iaf bättre, men allt annat är nog sämre 😉 :p hehe
November 8, 2004
OfflineAngående murar så kan man även bestämma om de ska stå kvar, hoppa eller rusa framåt. Skjut-knappen är hoppa, inlägg är rusa fram. Rätt bra faktiskt!
Kör man på Topplayer och svåraste på "Master League svårighetsgraden" så måste man använda hela sin spelartrupp. För att ha ett lag som inte är trött innan matchen börjat. Detta gäller iaf 360-versionen.
Det enda fifa är bättre på är grafiken, annars är spelet(spelen) stela och tråkiga generellt sätt. Det enda fifa som verkligen underhållt var fifa 1998, klockrent verkligen.
November 27, 2003
OfflineMalkovic wrote: Angående murar så kan man även bestämma om de ska stå kvar, hoppa eller rusa framåt. Skjut-knappen är hoppa, inlägg är rusa fram. Rätt bra faktiskt!
Kör man på Topplayer och svåraste på "Master League svårighetsgraden" så måste man använda hela sin spelartrupp. För att ha ett lag som inte är trött innan matchen börjat. Detta gäller iaf 360-versionen.
Det enda fifa är bättre på är grafiken, annars är spelet(spelen) stela och tråkiga generellt sätt. Det enda fifa som verkligen underhållt var fifa 1998, klockrent verkligen.
Allt det det stämmer för PS3 med 🙂
//Andreas
1 Guest(s)

Log In