July 30, 2003
December 3, 2004
Köp mitt, har även Core Combat dvd skivan (tilläget som du köper till för värre maskiner/vapen och så du kan även använda BFR´s och gå ner i Caves).
PS är SÅ mycket roligare med Core combat.
Själva spelet kan du ladda ner själv, finns på google om hur man gör, man ska iaf ta "Launchpad" som Sony använder och döpa nån fil till Planetside så tankas spelet automatiskt ner + uppdateringar.
Du behöver dock ett aktivt (betalt) konto hos Sony för att kunna spela.
(Typ samma som WoW)
Spelat som en galning i säkert 2-3år, ända sen betan.
Slutade dock för 6mån sen då det kostar ca 100:-/mån att ha ett konto hos Sony.
Men kul är det, speciellt när alla ska Raida samtidigt 😀
July 30, 2003
ForEvo wrote: Köp mitt, har även Core Combat dvd skivan (tilläget som du köper till för värre maskiner/vapen och så du kan även använda BFR´s och gå ner i Caves).
PS är SÅ mycket roligare med Core combat.Själva spelet kan du ladda ner själv, finns på google om hur man gör, man ska iaf ta "Launchpad" som Sony använder och döpa nån fil till Planetside så tankas spelet automatiskt ner + uppdateringar.
(Typ samma som WoW)Spelat som en galning i säkert 2-3år, ända sen betan.
Nej tack, vi är 5 st polare som ska börja lite tillsammans. Men du får gärna skicka länken vart man kan ladda ner det. Sen är det väl bara att köpa ett gamecard?
December 3, 2004
Korven wrote: [quote=ForEvo]Köp mitt, har även Core Combat dvd skivan (tilläget som du köper till för värre maskiner/vapen och så du kan även använda BFR´s och gå ner i Caves).
PS är SÅ mycket roligare med Core combat.Själva spelet kan du ladda ner själv, finns på google om hur man gör, man ska iaf ta "Launchpad" som Sony använder och döpa nån fil till Planetside så tankas spelet automatiskt ner + uppdateringar.
(Typ samma som WoW)Spelat som en galning i säkert 2-3år, ända sen betan.
Nej tack, vi är 5 st polare som ska börja lite tillsammans. Men du får gärna skicka länken vart man kan ladda ner det. Sen är det väl bara att köpa ett gamecard?
Prova googla så hittar du, finns nånstans där det stod hur man gjorde.
July 30, 2003
December 31, 2001
Här kan du i alla fall köpa det online och ladda ner det sen.
July 30, 2003
Death On Wings wrote: Här kan du i alla fall köpa det online och ladda ner det sen.
tack för sidan, men tyvär letear jag efter orginalet, inte expansionerna
December 31, 2001
Originalet ingår ju i det packetet.
Här får du samma information.
http://planetside.station.sony.....ftershock/
1 Guest(s)