December 10, 2001
Tjahapp, jag laddade ner demot från FilePlanet alldeles nyligen, och till min stora, och något förbryllade, besvikelse kan man inte ställa in mussensitiviteten som man vill ha den. Eller, jovisst kan man, men den känsligaste inställningen är löjligt långsam. Varför i helvete SOE gjort såhär vet jag inte, men det är väl skit samma. Jag har mailat dem om detta, och väntar på svar. Tills dess undrar jag om det finns något litet hack som gör att man kan ställa in inställningara som man vill ha dem. Så, vet ni om det finns?
Förresten, håller någon med mig om att den maximala mussensitiviteten är på tok för långsam? Eller är det bara min dator som är rejält flummig? Vi kan göra ett test. Vänd din musmatta rätt, alltså att den är vänd med den korta sidan mot dig, och sätt sedan den högra muskanten i höger ände, och dra den mot vänster kant. När vänster muskant når musmattans vänstra kant, hur många varv har du snurrat då?
May 7, 2003
Om någon nu skulle vilja testa utan att vänta i en timme för att börja kan man använda denna länk ;0)
http://gamefiles.blueyonder.co.....al_gsi.exe
OBS filen är på hela 1253.10MB!
1 Guest(s)