December 22, 2000
Jag testade Playstation 2 för första gången igår..jag var mycket förväntansfull på Gran Turismo 3(Bilspel)Grafiken va hel skön men KÄNSLAN var ju helt borta....det kändes ju typ ingenting när man var uppe i typ 200 km/h.får hoppas att det bara va jag som var lite bortdomnad i fingrarna då....
December 22, 2000
Det är väldigt olika känsla beroende på vilken bil man kör, men det sladdar ju klart mer är i verkligheten - som att köra rally fast på asfalt. geeezz!
Vill bara tillägga att det finns ju inget PC spel som överhuvudtaget är ens hälften så snyggt som GT3! Inte dåligt för en 300Mhz CPU och ett 4MB grafikkort.. hoho
/känner på mej att jag kommer få mycket skit för detta påstående hehehehe
[ Detta Inlägg ändrades av: [SaC]FuZ++ den 2001-10-14 16:59 ]
June 17, 2001
Min flikka sitter just och lirar GT3 och det är ju skit snyggt. Men jag håller med om känslan, den är lite kass men rally bitarna tycker jag att känslan är mega nice på!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 8, 2001
N64 blä, ok har en själv å det finns vissa bra spel men
Grafiken i dom flesta spelen e mysko, nu spelar ju inte grafik nån stor roll riktigt men att det e suddigt å otydligt tycker jag bara e jobbigt.
Barnsligt, aldelse för mycket spel för små barn.
Tur köpte man sin N64 till grovt underpris
Det som har varit bra till N64.
Zelda, Goldeneye med polarna.
Perfect Dark var inte lika bra, kul i början men Goldeneye var bättre.
så där nu fick ajg lätta hjärtat
December 22, 2000
Nintendo är jobbiga med sin j*vla kasseter..istället för CD-skivor.....jag säger bara välkommen till 2000-talet.....kasseter hade man ju på 80-talet!kommer ihåg alla gånger man har blåst i dom där j*vla kasseterna pga av damm o sånt skiit!
PLAYSATION(SONY) ÄGER NINTENDO!
/Max
Geforce2 MX^32mb
LG 4x4x12
"Den som lever får se!"
[ Detta Inlägg ändrades av: Max den 2001-10-19 17:12 ]
September 7, 2001
Det är ju mycket mer känsla när man sätter i en kassett än en cd skiva. Samma sak gäller vinyl och cd. Om en skiva finns både på vinyl och cd så skulle jag aldrig köpa den på cd.
Sen kan vi ju alltid diskutera vilken som är snabbast. Kassett eller cd. Jag vet inte hur det står till nu för tiden men playstations laddningstider är inte speciellt roliga.
1 Guest(s)