March 9, 2004
Kom inte på någonstans att lägga den här tråden jag Spel får väll duga.
Läste att Playstation 3 ska komma ut snart någon som hört något om det?. Här är len bit ifrån en sida som jag hittade:
Japanese media reported on May 6th that the PS3 console is in development. The goal is to make new processor technology, called "grid" about 200x faster than current console technology. This is almost achieving their original goal of making the PS3 1000(!) times faster than the PS2.
Perhaps a foregone conclusion, but the Playstation 3 is likely to support DTS surround sound after Digital Theater Systems confirmed the audio format will be mandatory for inclusion within the Blu-Ray disc specs.
läste något om 2005 men det var kanske opålitliga källor.
August 16, 2002
Ctrl wrote: Hoppas bara dom håller vad dom lovar och försöker göra den bakåt kompatiblem med 1:an & 2:an som dom sagt.
typ när ps3 kommer så kommer man typ ha teknologi för att göra ps1 och ps2 stora som en klocka typ (eller inte), så jag skulle inte vara förvånad om den var det... fast jag skulle personligen inte bry mig, för orka spela gamla spel på sin nya spelmaskin... när jag köpte ps2 (samma dag som det kom ut, 24 november) så prövade jag att spela ps1 spel en enda gång... det sög dick
March 10, 2003
Tja.. jag bryr mig inte så mycket om grafiska finesser. Har fortfarande PS1 spel liggandes som jag inte kan
spela då jag inte har konsol längre.
Men vägrar göra mig av med mina fina RPG, jobbiga är att emulatorer inte klarar av dom heller.
Annars kunde man kört det på datorn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)