August 5, 2001
Det är grymt svårt att säga tycker jag... alla rokkar juh
jag gillar iaf grafiken i 3an mer än i 4an... men tror ändå inte att någon av dom är bäst. 1an och 2an var nog de bästa fast skulle nog inte orka spela igenom de selen nu graffen är ju så dålig att man börjar må illa
Kommer det ingen MI5... skulle juh vara svin härligt, men tror dom sa när dom gjorde 4an att det var sissta spelet i serien.. aja .. man kan juh alltid hoppas
August 29, 2001
Min lilla lista:
MI1: Skit bra(lite sugig grafix om man int har vga versionen)
MI2: Bättre(lite halfsjukt sådär, men betydligt klurigare)
MI3: Bra grafik, men på tok för lätt
MI4: Svårplacerad...Ganska svår(vilket är bra), men jag gillar inte att det är i 3d...Det passar int MI spelen...
MI5: Där lurade jag er allt
July 25, 2001
Ettan får minus för dåligt slut på ön där The Big Woop var. Tvåan hade en bättre handling än ettan, men i mina ögon vardet för mycket dissketer. Drygt på den tiden. Trean och fyran är väl knappast jämförbara med tanke på tidsglappet. Annars tycker jag att humonr var klart bäst i trean. Med ett undantag. Planet Threeeepwood i fyran var klart det bästa av alla skämt i serien.
June 14, 2001
Hmm, har nog lyckats göra en lista nu
1. The Curse of Monkey Island
2. The Secret of Monkey Island
3. Escape from Monkey Island
4. Monkey Island 2: Le Chucks Revenge
Alla spelen är dock jättebra så bara för att 2an ligger sist så betyder det absolut inte att den är dålig.
July 30, 2001
On 2001-10-02 20:17, -=Andreas=- wrote:
Ettan får minus för dåligt slut på ön där The Big Woop var. Tvåan hade en bättre handling än ettan, men i mina ögon vardet för mycket dissketer. Drygt på den tiden. Trean och fyran är väl knappast jämförbara med tanke på tidsglappet. Annars tycker jag att humonr var klart bäst i trean. Med ett undantag. Planet Threeeepwood i fyran var klart det bästa av alla skämt i serien.
arrr mate think you got it wrong...
ettan sluar inte på the big whoop....
ettan då är man till större delen på monkey island.. tvåan däremot det är det som har cp slut...
måste fixa till alla lösa trådar...
mi1: man ska bli pirat... ta sig till monkey island.... ta sig tebax... klart typ..
mi2: leta reda på the big whoop(nöjes fältet)
man far mellan öarna och letar efter kart bitar om jag inte minns fel....
så andreas antingen missuppfatta jag dig eller så har du blandat ihop dem... 😀
May 16, 2001
Affix, du är en riktig monkeylover :apa:
http://www.joecartoon.com/cart.....onkey.html
LOL,
(Märk väl att inga apor tog skada vid inspelningen av denna film)
June 14, 2001
On 2001-10-09 01:28, da Source wrote:
Affix, du är en riktig monkeylover :apa:http://www.joecartoon.com/cart.....onkey.html
LOL,
(Märk väl att inga apor tog skada vid inspelningen av denna film)
1 Guest(s)