November 29, 2001
February 13, 2002
On 2002-02-07 18:07, p3t3r wrote:
ok. jag tycker ettan är bra mycket roligare än tvåan!!
Det är mycket bättre med böcker än "new skill"!! +att det går att dupa!
Det går att dupa på diablo2 också. Men intelligensen på dupare motsvarar en korsning mellan en kundvagn och en överkörd grävling.
November 14, 2001
Diablo1 var ett riktigt höjdar spel när det kom.
Kommer ihåg att vi hade bara en d1 skiva och ingen av oss hade ngn brännare så det slutade med att 3 st satt och spelade spawn ver och 1 spelade singel player en hel natt.
Sedan var det att springa iväg till en polare som hade en brännare och visste hur man läste in spelet och inte bara försökte bränna det med cdcopy.
-
I diablo 1 är det grymt mycket mer känsla och stämningen är MYCKET MYCKET mer ... evil.
Typ allt är dystert och förstört .. och så fanns det MILJONER rykten om en cow level om man tryckte på kosserna och hade map of the ages osv.
February 13, 2002
Då har du inte kört diablo2 verkar det som. Där är allt däremot helt förstört och dystert. Visst var diablo1 asbra när det kom, jag spelade det ända tills diablo2 kom ut. Fasen vad jag dreglade över screenshots på diablo2 då, och sen när det släpptes så blev jag helt i extas av någon anledning... det var exakt som jag hade förväntat mig, om inte ännu bättre.
June 10, 2001
Hade Diablo 1 Haft lika många "ställen" att åka till (akter)
så hade det nog vart bättre!!
gillar diablo 1 nästa mera än d2(d2x)
gillar hur gubben går/rör sej i D1 har inte samma känsla i D2 tycker jag.....
...men som jag sa
hade D1 vart lika "stort" som d2 hade jag spelat D1 nu med!....
July 18, 2001
On 2002-02-15 20:59, Cartoon wrote:
Hade Diablo 1 Haft lika många "ställen" att åka till (akter)
så hade det nog vart bättre!!
gillar diablo 1 nästa mera än d2(d2x)gillar hur gubben går/rör sej i D1 har inte samma känsla i D2 tycker jag.....
...men som jag sa
hade D1 vart lika "stort" som d2 hade jag spelat D1 nu med!....
Det spelar ingen roll om det är stort, det blir bara jobbigt om det är många "levels".
November 14, 2001
On 2002-02-15 20:11, Fender wrote:
Då har du inte kört diablo2 verkar det som. Där är allt däremot helt förstört och dystert. Visst var diablo1 asbra när det kom, jag spelade det ända tills diablo2 kom ut. Fasen vad jag dreglade över screenshots på diablo2 då, och sen när det släpptes så blev jag helt i extas av någon anledning... det var exakt som jag hade förväntat mig, om inte ännu bättre.
Städerna i d2 är juh inte helt förstört. Om du kollar på 2:a staden "öken staden" så är det inte alls förstörd .. lite monster under den och i deras palats kanske ..
Gillar däremot d1 där det är en spricka ner i h*****et .. så j**la magiskt och Leoric är fan delux !
February 13, 2002
On 2002-02-16 14:49, Devlin wrote:
On 2002-02-15 20:11, Fender wrote:
Då har du inte kört diablo2 verkar det som. Där är allt däremot helt förstört och dystert. Visst var diablo1 asbra när det kom, jag spelade det ända tills diablo2 kom ut. Fasen vad jag dreglade över screenshots på diablo2 då, och sen när det släpptes så blev jag helt i extas av någon anledning... det var exakt som jag hade förväntat mig, om inte ännu bättre.Städerna i d2 är juh inte helt förstört. Om du kollar på 2:a staden "öken staden" så är det inte alls förstörd .. lite monster under den och i deras palats kanske ..
Gillar däremot d1 där det är en spricka ner i h*****et .. så j**la magiskt och Leoric är fan delux !
och eftersom staden i diablo1 inte heller är förstörd så förstår jag inte ditt inlägg. en spricka ner till h*****et utanför en stad förstör den ju inte direkt.
Fast du har rätt... det är (läs: var) ganska magiskt med sånt, plus att leoric knäckte.
1 Guest(s)