December 28, 2000
Warcraft III är ett roligt spel och snart kommer tillägs packet. Vilken är eran favorit hero?? Personligen gillar jag mest Priestess of the Moon. Hon tog själv ut 3 lag (!!) när det attackerade mitt läger. Jag lade henne mitt i mitt läger som är omringat av moon wells och några anicent protectors. Ni borde ha sett matchen... Fy vad härligt det var!! Dödade kanske 30-40 gubbar med en magi!!
ps. Alldeles för många gillar KotG. Han överlever cirka 30 sekunder för mig... 😀
July 8, 2001
hmm, jag har ingen favorit..
för det första suger jag på wc3 och för det andra lirar jag med alla raser vilket ger mig en hel del fina heros att välja mellan..
men så här ser det ganska ofta ut:
orc: Blade master
human: mountain king
NE: Keeper of the Grove (tror han heter så)
undead: här skiter jag i vilken, alla suger..
December 28, 2000
Gillar inte demon hunter! Den blir ju tvungen att komma i närstrid och slåss och då om det blir en stor strid (kanske efter 30 min speltid) så blir ju han inklämmd och kan inte fly. Han dör för lätt då. Men en blade master i närstrid med blade storm är riktigt härligt!!
Den nya heron till night elf i expansion packet, asså varden, blir den en agility hero eller?? Det borde den ju vara. Den är ju typ en assasain. Fast då blir NE riktigt dåligt!! Tre(!) Agility herosar och ingen str. Demon Hunter borde ändras om till str..
December 25, 2000
DeepBlueMagic wrote: Gillar inte demon hunter! Den blir ju tvungen att komma i närstrid och slåss och då om det blir en stor strid (kanske efter 30 min speltid) så blir ju han inklämmd och kan inte fly. Han dör för lätt då. Men en blade master i närstrid med blade storm är riktigt härligt!!
Den nya heron till night elf i expansion packet, asså varden, blir den en agility hero eller?? Det borde den ju vara. Den är ju typ en assasain. Fast då blir NE riktigt dåligt!! Tre(!) Agility herosar och ingen str. Demon Hunter borde ändras om till str..
Deras nya hero ser otroligt intressant och användbar ut.
1 Guest(s)