July 29, 2005
June 14, 2001
Ni ska ha ordentligt med smisk för att ni säger att B&W är dåligt. Lugnt ett av de bästa spelen någonsin, precis som Peter M´s alla tidigare spel. Ni tycker det är dåligt för att ni inte har något tålamod.
Det fins så himla många riktigt dåliga spel att det är svårt att komma på bara ETT. Ett exempel måste vara "Throne of Darkness"
October 10, 2001
Vissa av de spel som nämnts här (t.ex. Q3, AoE, B&W och dylikt) är kanske inte de bästa spel som gjorts men ni kan väl inte på allvar mena att de skulle vara de allra sämsta som någonsin gjorts. Jag tycker att de spelen är relativit bra i jämförelse mot de direkta bottennapp som faktiskt finns. Dessa spel är dock oftast så kortlivade att få provar dem. Av de riktigt dåliga spel som faktiskt nått butikshyllorna så är Amerzone ett praktexempel.
August 29, 2001
Q3 motorn är inget fel på....I övrigt suger det apa....
Fast SS motorn smiskar skiten ur alla nuvarande motorer...Som finns i spel alltså...Sedan har vi extremfall( http://www.vulpine.de ), men de talar vi inte om...
June 14, 2001
On 2001-11-14 18:56, Quaero wrote:
Vissa av de spel som nämnts här (t.ex. Q3, AoE, B&W och dylikt) är kanske inte de bästa spel som gjorts men ni kan väl inte på allvar mena att de skulle vara de allra sämsta som någonsin gjorts. Jag tycker att de spelen är relativit bra i jämförelse mot de direkta bottennapp som faktiskt finns. Dessa spel är dock oftast så kortlivade att få provar dem. Av de riktigt dåliga spel som faktiskt nått butikshyllorna så är Amerzone ett praktexempel.
Den vise har talat, vart får du allt ifrån Quaero? 😀
September 20, 2001
nu j**lar blir jag vred på er .. q1 är ju fan överlägset hela q serien tillsammans ... helt j**la underbart! och b&w är fan tungt d med.. lite halvjobbigt ibland men det får man fan ta å jobba sig igenom... är alla typ 12 år å började spela riktiga spel för typ 8 månader sen..? verkar fan nästan som det när man ser svaren!
1 Guest(s)