July 22, 2001
I mitt tycke är iallafall Counterstrike bland det sämsta multiplayerspel jag har spelat. Anledning? Man blir enbart förbannad när man spelar.. "oj jag dog, nu kan jag sätta på kaffe och dammsuga huset mens jag väntar.."
Ungefär så, spelidén suger. RESPAWN FOREVER!
Och sen singelplayer, tja, finns massor med bottennapp.. Ett jag minns jag sa "örrrk" när jag testade var typ Diablo, det var inget för mig alltså
Men det här med dåliga spel är ju så individuellt.
Säkert kommer 35 styck cs-spelare att slå ner på mig, samt en och annan Diablo-spelare med. /me sticker fram hakan 😛
September 25, 2001
Griech: Det gäller ju att spela på en server som passar en beroende på hur bra man är. Det är tråkigt att spela CS om motståndet är överlägset...
Sedan beror det ju väldigt mkt på vilka som är inne på servern också. Sedan spelat har upptäckts av "den breda massan" så har kvaliteten på publicspelandet gått ner sig ganske rejält.
April 2, 2001
April 2, 2001
November 11, 2001
On 2001-11-15 13:12, Griech wrote:
I mitt tycke är iallafall Counterstrike bland det sämsta multiplayerspel jag har spelat. Anledning? Man blir enbart förbannad när man spelar.. "oj jag dog, nu kan jag sätta på kaffe och dammsuga huset mens jag väntar.."
Ungefär så, spelidén suger. RESPAWN FOREVER!Och sen singelplayer, tja, finns massor med bottennapp.. Ett jag minns jag sa "örrrk" när jag testade var typ Diablo, det var inget för mig alltså
Men det här med dåliga spel är ju så individuellt.Säkert kommer 35 styck cs-spelare att slå ner på mig, samt en och annan Diablo-spelare med. /me sticker fram hakan 😛
Counter-Strike ÄR kul om man är bra på det och aldrig dör utan bara dödar sådana som dig
Diablo 1 & 2 är roliga, kanske inte första gången, och inte andra, men 3:e, sen kommer det upp i en topp som för mig då jag skaffade allt det bästa på hela spelet på mindre än en månad och sen vart det tråkigt igen 😛
Quake spelen är ok men man får ont i pekfingret om man spelar på internet 😛
Colin Mcrae 2 var nog det spel som jag blev mest besviken över, inte pga grafik utan pga att man tröttna på det efter någon dag till skillnad från 1:an som man spela dag o natt ett bra tag
Så nu var nog min bok färdig 😛
Chipp o hej!
October 5, 2001
July 22, 2001
On 2001-11-15 20:19, meep wrote:
Counter-Strike ÄR kul om man är bra på det och aldrig dör utan bara dödar sådana som dig
Är ju precis det där jag dissar, man ska ha lika kul oavsett om man är bäst eller sämst va. Typ att bli bestraffad för man dör är ju helt sjukt.. bläh
Inte konstigt att single-player suger som folk säger, hur många vill riskera nåt när det e risk att man döööör och får vänta i evigheter för alla bara väntar och inte vågar riskera nåt för det e risk att man dööööör osvosvosv... Fattar ni?
Ja jag kan gnälla på cs i evigheter så jag får nog tvinga mig själv att sluta nu 😀
May 22, 2001
ärligt talat tycker jag nog att det där vad det nu hette, darkstone hoppar in på topplistan över tidernas sunkigaste spel.
På senare tid måste jag tyvärr tycka att Red Faction sög rätt mycke som fristående spel, det hade kanske funkat som mod dock. Iofs så har jag inte testat det i lan än, men ändå... Dessutom tycker jag att det slutade JÄVLIGT snörpligt. Fast det var ju lätt bättre än Uber-crappet HL blue shift.
1 Guest(s)