July 19, 2001
JAA! Ni måste bara testa demot!
http://ftp.fragzone.se/?file=s.....2_demo.zip
Det är ju så skönt 🙂 Speciellt att leka med spaden 🙂
July 19, 2001
Det går ut på att man ska utföra endel uppdrag. Första uppdraget är att köpa mjölk. Det skojjiga är att man kan göra det precis hur man vill.. Alltså man kan typ elda upp affären och hugga huvudet av ägaren.. Eller pissa i frysdisken eller nåt 🙂
För att få bort 7minut limiten i demot så skriver ni bara "set gamestate demotime 9999" i konsolen.
April 8, 2003
Spelet var för kort! Jag varvade det på några timmar! Sen är laddningstiderna riktigt irriterande... Oavsett dator.
Men visst, att sätta en hagelbössa i röven på en katt och trycka av är en ren njutning. Lika så att pissa en polis i ansiktet tills han spyr. Bra spel! 😛
May 31, 2001
Ja kände mejj tvungen att gräva fram denna topic.. =)
Ja fick spelet för bara några dagar sen och jag tycker det är ett av de "bra" spel som kommit ut 2002-2003.. Fan, annars görs det ju mest skitspel.. Fan vilka roliga grejjer det finns på spelet t.ex. paraden med elefanterna som man kan reta upp så att det går till attack!!!
June 17, 2002
Deimoz wrote: Ja kände mejj tvungen att gräva fram denna topic.. =)
Ja fick spelet för bara några dagar sen och jag tycker det är ett av de "bra" spel som kommit ut 2002-2003.. Fan, annars görs det ju mest skitspel.. Fan vilka roliga grejjer det finns på spelet t.ex. paraden med elefanterna som man kan reta upp så att det går till attack!!!
Ja... Postal e helt underbart.. Men lite mycket loading ställen...
2 Guest(s)