July 4, 2003
Jag fick Pandora Tomorrow bundlat med mitt grafikkort och tänkte testa det lite, men när jag har installerat står det att jag ska sätta in rätt skiva i min DVD-rom, som att jag behövde en crack eller liknande, har testat i båda min dvd-läsare och testat installera om.
EDIT: Kan även tilläga att jag installerade och körde spelet för någon vecka sen precis när jag hade köpt mitt grafikkort, sen avinstallerade jag men fick lust att testa köra det igen. Kan det vara skivan som har en trasig fil eller nåt?
September 7, 2003
Tindy wrote: Prova att göra en .bin fil av CDn i något bra program (kommer inte på nåt) och mounta den i Daemon Tools.
Har du tur så kanske det funkar.(Klassas detta som wärez så kan mods editera bort inlägget)
då måste han ändå cracka det jue ffs.. lika bra att du tankar hem ett crack från någon sida .. puss godnatt
July 4, 2003
Jappse wrote: [quote=Tindy]Prova att göra en .bin fil av CDn i något bra program (kommer inte på nåt) och mounta den i Daemon Tools.
Har du tur så kanske det funkar.(Klassas detta som wärez så kan mods editera bort inlägget)
då måste han ändå cracka det jue ffs.. lika bra att du tankar hem ett crack från någon sida .. puss godnatt
Har testat det, men det funkade inte.
September 7, 2003
allt är orginal? prova köra spelet i en annan CD-rom, när du installerar , installera alla skivorna ffrån samma cd-rom, om dte inte funkar kan du prova det på en annan dator jue. kan vara systemfel lr på cd-romen.. lr om du har Mountade skivor som kanske eventuellt ligger och stör.
2 Guest(s)