December 6, 2003
Hej!
Har nyligen skaffat C&C Generals till min dator. Det flyter på kanonbra ända tills det lite då och då stängs av och lämnar ett meddelande där det står att något är fel. Det kan ha att göra med i stort sett vad som helst står det, hårdvaran osv... Jag har de senaste uppdateringarna fast de har inte löst problemet. Meddelandet kommer upp en till två gånger per dag och jag spelar för tillfället runt 2-3 timmar per dag. De stör mycket då banan man håller på med måste startas om ifall man inte har sparat den innan felmeddelandet avbryter allt.
Någon som har något liknande problem och som har lyckats lösa det? Är tacksam för all hjälp!
May 15, 2003
Du får "Serious Error", dessa är lite jobbiga eftersom, som du säger, man inte vet exakt vad som strular. Det kan bero på en hel del men några saker som har löst det för vissa som du kan testa är tex:
- Testa lite olika drivrutiner, framförallt grafik.
- Ändra grafikinställningar.
- Ominstallation, ominstallation i annat directory eller disk. (låter dumt men har löst det för vissa)
- Ändrad hårdvarukonfig.
- Se över temperatur på cpu och grafik.
- Kolla att datorn helt enkelt inte är instabil pga OC.
Kommer inte på något mer just nu, men du kan ta en titt på det officiella forumet efter hjälp.
Och Här är resten av sidan.
1 Guest(s)