July 4, 2003
Kan man fråga om CS Source här oxå? Om inte ber jag om ursäkt.
Men jag har problem med att connecta till servers genom Steam, går inte connecta och ip blir på retrying om jag försöker köra den igenom consolen.
Så jag undrar om någon har en bra svensk server som den kan dela med sig av?
Ganska mäktigt när man skuttar omkring under järnvägsbron..Fick känning av svindel..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 25, 2003
Har problem jag med, när man just avslutat moppefärden, och anlänt till Black Mesa East, så ska ju en tjej öppna en dörr åt dig.
Hon står bara still och följer inte med att öppnar!!!
Är helt fast, kan nån vänlig själ ge mig en save eller nåt så jag kommer förbi detta!
Befinner mej i fängelset nu, jäklar vilken snygg grafikmiljö..Och ändå har jag bara ett GF 4 MX 440..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 23, 2000
Hur får jag bort dessa när jag spelar?
November 17, 2004
Grayfox wrote: Vad skall man göra då man har kommit till andra sidan av järnvägsbron o ha förstört den flygande saken?
Har tryckt på knappen i rummet högst upp!
nåt tipps på hur jag får ner det där flygande eländet , har tre bazooka skott bara ska d räcka hur ska jag sikta på den isåfall ???
November 17, 2004
GatriC wrote: Kan man fråga om CS Source här oxå? Om inte ber jag om ursäkt.
Men jag har problem med att connecta till servers genom Steam, går inte connecta och ip blir på retrying om jag försöker köra den igenom consolen.
har inte lirat source så mycket men whiskey hornan tycker jag har vart fin att lira på när jag vart ute
July 4, 2003
BlackJava wrote: [quote=GatriC]Kan man fråga om CS Source här oxå? Om inte ber jag om ursäkt.
har inte lirat source så mycket men whiskey hornan tycker jag har vart fin att lira på när jag vart ute
Har du ip till den servern?
July 4, 2003
BlackJava wrote: [quote=Grayfox]Vad skall man göra då man har kommit till andra sidan av järnvägsbron o ha förstört den flygande saken?
Har tryckt på knappen i rummet högst upp!
nåt tipps på hur jag får ner det där flygande eländet , har tre bazooka skott bara ska d räcka hur ska jag sikta på den isåfall ???
Spring bara, finns en låda längre fram som har unlimited med raketer.
November 17, 2004
GatriC wrote: [quote=BlackJava][quote=GatriC]Kan man fråga om CS Source här oxå? Om inte ber jag om ursäkt.
Har du ip till den servern?
213.238.205.68:27016 whiskey hornan, det har inte vart nå cheeters där när jag vart inne iaf och den verkar stabil bra ping å så 🙂
November 13, 2003
E det nån som vet hur man ska kunna komma in i det där huset på Follow freeman där det e nå jävla laser grunka som skjuter. Barny håller på å tjatar om att man måste komma in i huset för att förstöra den men det finns ju ingenstanns att komma in.
Håller på att bli tokig på spelet
1 Guest(s)