December 15, 2003
Hej!
Har stora problem när jag skall installera spel (fire warrior, simpsons hit&run, mfl)
Grejen är den att under installationen så medan skiva 1 sitter i, så ber installationsprogrammet om att jag skall sätta i skiva 1. Rätt skiva sitter i, jag trycker på rätt bokstav för DVD-driven, men installationsprogrammet fortsätter ändå att tjata om att jag ska sätta i "rätt" skiva.
HEmma hos min kompis fungerade installationen utan problem, så det har väl inte med att det är nåt fel på skivan att göra. Det jag funderat på är om det kanske är problem med hårddisken? Kan det vara så?
Har försökt det mesta, men inget verkar funka. Nån som har något förslag på vad det kan vara för fel, och vad man kan göra åt det? Tacksam för svar!
June 29, 2004
Hejhej… har du laddat hem The Simpsons Hit & Run?
Om så är fallet så vet jag nog vad felet är..
Du har troligen ingen Crack… öppna CD 1 och kolla efter en Crack det borde finnas nån mapp med det namnet lr liknande… där finns det nån typ av fil jag vet inte vad för filformat men det är nån slags program fil… flytta den till mappen där spelets EXE fil finns och det borde då komma upp en förfrågan om du vill ersätta befintlig fil… tryck då på ja!
Men efter som det ser ut som om du inte har installerat det så föreslår jag att du flyttar den där cracken till det ställe där du planerar att ladda upp spelet… när du sedan installerar spelet och dom frågar om du vill ersätta befintlig fil…tryck på NEJ
Om det dock inte finns nån crack ås ladda hem en…
Om du nu har köpt spelet så vet jag inte vad felet är…. Jag har själv problem med The Simpsons Hit & Run CD 3 går inte att läsa från lr nått… du skicka mig ett medelande om hur det gick
tack
February 12, 2003
Tovedal wrote: Hejhej… har du laddat hem The Simpsons Hit & Run?
Om så är fallet så vet jag nog vad felet är..
Du har troligen ingen Crack… öppna CD 1 och kolla efter en Crack det borde finnas nån mapp med det namnet lr liknande… där finns det nån typ av fil jag vet inte vad för filformat men det är nån slags program fil… flytta den till mappen där spelets EXE fil finns och det borde då komma upp en förfrågan om du vill ersätta befintlig fil… tryck då på ja!Men efter som det ser ut som om du inte har installerat det så föreslår jag att du flyttar den där cracken till det ställe där du planerar att ladda upp spelet… när du sedan installerar spelet och dom frågar om du vill ersätta befintlig fil…tryck på NEJ
Om det dock inte finns nån crack ås ladda hem en…
Om du nu har köpt spelet så vet jag inte vad felet är…. Jag har själv problem med The Simpsons Hit & Run CD 3 går inte att läsa från lr nått… du skicka mig ett medelande om hur det gick
tack
"Välkommen till forumet, tyvärr kommer inte din vistelse bli långvarig"
2 Guest(s)